Biraz Nostalji...

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
Biraz Nostalji...
Eskiden eklenen mesajlar arasında sadece 'eklendi' yazmazdı la..


----------Eklendi @ 17:17:56 ---------- Yazıldı @ 17:15:07 ----------










 
Tepkiler: x-scarface ve -Akıncı

Akıncı

Üye
o günleri göremedik
 
Tepkiler: x-scarface ve Emrgncy

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
üyelik tarihin benden eskide o sebepten söyledim...

----------Eklendi @ 17:22:54 ---------- Yazıldı @ 17:22:07 ----------

aktif değildin demekki o zaman...
 
Tepkiler: x-scarface ve -Akıncı

Oğuzhan

Üye
artı eskiden eklendi yaaınca o konuya yeni mesaj yaaılmış gibi olurdu konu üste çıkardı şimdi eklendi yazıyor konu üste çıkmıyor
 
Tepkiler: Emrgncy ve -Akıncı

Akıncı

Üye
üyelik tarihin benden eskide o sebepten söyledim...

----------Eklendi @ 17:22:54 ---------- Yazıldı @ 17:22:07 ----------

aktif değildin demekki o zaman...
evet son 2-3 ayda oldum aktif abi eskiden bir mola verdim görmüşte olabilirim hatırlamıyorum
 
Tepkiler: Emrgncy
Biz neler gördük heyy heyy
 
Tepkiler: Emrgncy ve -Akıncı

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
artı eskiden eklendi yaaınca o konuya yeni mesaj yaaılmış gibi olurdu konu üste çıkardı şimdi eklendi yazıyor konu üste çıkmıyor
Ozi hatırlıyormusun DM ye baskın planını

fiyaskoyla sonuçlanmıştı, iki hesap açmıştım ikiside güme gitmişti
 

Oğuzhan

Üye

Ozi hatırlıyormusun DM ye baskın planını

fiyaskoyla sonuçlanmıştı, iki hesap açmıştım ikiside güme gitmişti

Hatırlamaz mıyım binh24 gay mi diye konu açmıştım


- - - Eklendi - - -

şimdi hiç girmiyorum ama o dönem çok önemliydi her gün yeni mod çıkıyordu bayaçı sıkıntı yaşamıştım kim şikayet ettiyse...
 
Tepkiler: Emrgncy

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi

Bizim gibi ekip mi olur la

Baskın yapacağını yayınlıyo...
 

-efşan

Üye


- - - Eklendi - - -

Nostalji deyince aklıma bu şarkıdan başka bir şey gelmiyor.
 
Tepkiler: Emrgncy