Bir yıl başı klasiği :)

cnbrs56

Üye
    Konu Sahibi
Bir yıl başı klasiği :)


Seneye görüşürüz
 

Invoke

Üye
olaaamaaaz
 
Tepkiler: .caner. ve cnbrs56

0MG90

Üye
O adam yüzündenmiş meğer
 

-India-

Üye
seneye görüşürüz diyen bir kişinin onu söylediği kişiyi 365 gün boyunca görmemesi gerekir .einstein
 

Invoke

Üye
seneye görüşürüz diyen bir kişinin onu söylediği kişiyi 365 gün boyunca görmemesi gerekir .einstein

Hayır. Seneye görüşürüz diyor. Bir sene sonra görüşürüz, demiyor. Sene ne zaman devrediyor yarın? Ne zaman görüşmüş oluyorlar? Seneye.
Misal bir arkadaşınla çarşamba günü ayrılıyorsun, salı günü buluşmak üzere konuştunuz ayrılırken de "haftaya görüşürüz" dediniz. Neden "haftaya salı demediniz ya da "6 gün sonra" ya da "haftaya görüşürüzden bir gün eksik" demediniz? Çünkü sonuçta haftaya görüşmüş oluyorsunuz. =P N'oldu aynştayn? =P

Tabi olay yine de mantıklı değildir, bu espiriyi yapanlardan bir kaçı meydanda idam ettirilmeli ve espiri yasaklanmalıdır.(!) Bunlardan ancak böyle kurtulabiliriz. (!)
 
Tepkiler: -India- ve OttomaN TigeR

.caner.

Üye
Ahhahaha
 
Tepkiler: Invoke