yok halit abi o anlamda demedim isterse l.a. lakersda oynasınHemende GS ye aldın necmiKonuyu ben açyım BJK gelecek o
![]()

İnş..ooo seni birdeinşallah necmicim dediğin olur seni alkışlarız bizde


İnş..
Halit abi Bjk gol atarsam kızmak yokk![]()
sen bilirsinayıp ettin sen oynada bize gol at kardeşim

