manyak!
Üye
Bir varmış bir yokmuşşşş!!
Uzun yıllar önce tüm insani duyguların
yaşamakta olduğu bir ada varmış:
İyimserlik, üzüntü, bilgi,
ve diğer duygular gibi sevgide...
Günlerden bir gün duygulara adanın
batacağını bildirmişler
Bunun üzerine herkes gemisini hazırlayıp
adayı terk etmiş
Sadece sevgi son ana kadar beklemek istemiş
Ada batmadan önce sevgi yardım istemiş
Yanından lüks bir gemiyle geçmekte
olan zenginliğe sormuş
'' Zenginlik beni de götüre bilirmisin ?¿? ''
" Yapamam, gemim altın ve gümüşle dolu
sana göre yer yok ''
Daha sonra şahane bir gemiyle geçmekte
olan gurura sormuş, Sevgi:
'' Gurur rica ediyorum benide götürürmüsün ?¿? ''
Gurur: '' Seni götüremem... Burada herşey hatasız
gemimi bozabilirsin '' diye cevaplamış
Sonra yanından geçmekte olan
üzüntüye sormuş, Sevgi:
'' Üzüntü lütfen beni de götür ''
'' Oh sevgi '' demiş üzüntü
'' Okadar üzgünüm ki yanlız kalmalıyım ''
Neşe de yanından geçmiş
fakat halinden okadar memnunmuşki
sevginin kendisine seslendiğini dahi duymamış
Aniden bir ses '' Gel sevgi, Senii götüreyim '' demiş
Bu konuşan yaşlı bir zatmış
Sevgi okadar mutlu ve müteşekkir kalmış ki
karaya gelince giden ihtiyara ismini dahi
sormayı unutmuş
Ona ne kadar borçlu olduğunu
fark eden sevgi.. Bilgiye sormuş
'' Bilgi bana kimin yardım ettiğini söyleye bilirmisin ? ''
'' ZAMANDI '' diye cevaplamış bilgi
'' ZAMAN '' ? diye sormuş sevgi
'' neden zaman yardım etti bana ? ''
Bunun üzerine.. Bilgi şöyle demiş
'' Sadece ZAMAN SEVGİNİN hayatta ne kadar önemli
olduğunu anladığı için ''

yaşamakta olduğu bir ada varmış:
İyimserlik, üzüntü, bilgi,
ve diğer duygular gibi sevgide...
Günlerden bir gün duygulara adanın
batacağını bildirmişler
Bunun üzerine herkes gemisini hazırlayıp
adayı terk etmiş
Sadece sevgi son ana kadar beklemek istemiş
Ada batmadan önce sevgi yardım istemiş
Yanından lüks bir gemiyle geçmekte
olan zenginliğe sormuş
'' Zenginlik beni de götüre bilirmisin ?¿? ''
" Yapamam, gemim altın ve gümüşle dolu
sana göre yer yok ''
Daha sonra şahane bir gemiyle geçmekte
olan gurura sormuş, Sevgi:
'' Gurur rica ediyorum benide götürürmüsün ?¿? ''
Gurur: '' Seni götüremem... Burada herşey hatasız
gemimi bozabilirsin '' diye cevaplamış
Sonra yanından geçmekte olan
üzüntüye sormuş, Sevgi:
'' Üzüntü lütfen beni de götür ''
'' Oh sevgi '' demiş üzüntü
'' Okadar üzgünüm ki yanlız kalmalıyım ''
Neşe de yanından geçmiş
fakat halinden okadar memnunmuşki
sevginin kendisine seslendiğini dahi duymamış
Aniden bir ses '' Gel sevgi, Senii götüreyim '' demiş
Bu konuşan yaşlı bir zatmış
Sevgi okadar mutlu ve müteşekkir kalmış ki
karaya gelince giden ihtiyara ismini dahi
sormayı unutmuş
Ona ne kadar borçlu olduğunu
fark eden sevgi.. Bilgiye sormuş
'' Bilgi bana kimin yardım ettiğini söyleye bilirmisin ? ''
'' ZAMANDI '' diye cevaplamış bilgi
'' ZAMAN '' ? diye sormuş sevgi
'' neden zaman yardım etti bana ? ''
Bunun üzerine.. Bilgi şöyle demiş
'' Sadece ZAMAN SEVGİNİN hayatta ne kadar önemli
olduğunu anladığı için ''

çok sağol dostum
