Bir üye hakkında yorum yap :D

Sponsorlu Bağlantılar

mstf_l

mstf_l

Üye
Tempetshine: yazı tiplerlmiz niye hep aynı oluyor.yazı rengi konusunda analaşabiliriz

---------- Eklendi @ 09:28:24 ---------- Yazıldı @ 09:27:23 ----------

Türkçe'nin içine ettiğim cümledir yukarda ki doğrusu.


Tempetshine :Yazı renklerimiz hap aynı oluyor, bu konuda anlaşabiliriz.
 


__xXx__

__xXx__

Üye
mstf_l yine hata yaptın hap değil hep :ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Praetor: Bana efendi dedi :pro:
 
mstf_l

mstf_l

Üye
__xXx__ yazı yazamaz oldum artık :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
mustafa bugünlerde wp ye oyun paylaşmaktan yazı yazmayı unuttu
 
mstf_l

mstf_l

Üye
__xXx__ bırakamam kitap da okurum ama ders çalışmam lazım.

---------- Eklendi @ 10:26:00 ---------- Yazıldı @ 10:25:03 ----------

papakudioflu Çeviri yazmadığım için olabilir. Kopyala yapıştır yapıyom genelde :ehe
 
__xXx__

__xXx__

Üye
mstf_l sana bi imla klavuzu yollayim
 

Hasan

Üye
mstf_l: ben de diyorum o kadar yazacak şeyi nerden buluyor :ehe
 
mstf_l

mstf_l

Üye
hasane51 araya da kendim blrşeyler yazıyom. Hepsi çeviri değil
 
tempestshine

tempestshine

Üye
mstf_l benim yazı tipi comic sans mc seninki başka birşeydi :hmmm
 
mstf_l

mstf_l

Üye
tempetshine yazı tipi demişim pardon yazı rengi :D
 
tempestshine

tempestshine

Üye
mstf_l pc den bakınca farklıyız.no problem :ehe
 
minoo

minoo

Üye
haltie: Yok ortalarda :hmmm
 
mstf_l

mstf_l

Üye
By gablin: yok ortalarda, sınavı nasıl ki
 

Hasan

Üye
minoo: Hatırladım da haltie de beşiktaşlıydı :ehe
Yeni rekor mu kıracaksiniz :islik
 
SHS

SHS

Üye
buketcik: fake msn verdi bana:off:
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Ediz Yiğit ve Sensation=Çok paylaşımcılar :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
minoo: Birisi onu tahmin ettiginden de cok seviyor
 
SHS

SHS

Üye
tinasoft: tema paylaşırdı bir zamanlar
 


Üst Alt