Bir sorum var android ile ilgili..

  • 4 Mayıs 2011
  • 1004 Okunma
  • 7 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. rapidshareden indirdiğimiz oyunları hafıza kartında hangi dosyanın içine atıyoruz arkadaşlar yada oyunu nasıl kuruyoruz.. kiesten mi galaxyi yeni aldım wawe kullanıyordum önceden o yüzden tecrübesizim şuan :)

    ----------Eklendi @ 19:51:18 ---------- Yazıldı @ 19:43:04 ----------

    veya yüklemeyle ilgili bi konu açılmılsa ona yönlendirirseniz linki verirseniz sevinirim çünkü ben öyle bi konu görümedim.
     


    Yazan: Http
  2. kardeşim şimdi bazı oyunlar sadece apk dan ibarettir. bazı oyunların ise bir apk ( kurulum ) dosyası oldugu gibi birde data klasörü vardır. com. xxxxxx diye başlar.
    eger sadece apk ise hafıza kartına at sonra telefonun dosya yöneticinden gir yükle. data klasörü olanlarda ise o data klasörünü hafıza kartındaki data klasörünün içine at sonra apk yı ana dizine at yine dosya yöneticiden gir yükle.
     
  3. ben de ondan muzdaripim. Androidli tel almaktan vazgeçeceğim neredeyse.
     
  4. yaw hocam neyinden muzdaripsiniz android kadar basiti android kadar rahat ve tatlı kullanımı olan başka so varmı.
    sadece biraz yabancısınız diye yapılırmı
     
  5. eyw saol kurcalaya kurcalaya bakıcaz artık. yok önceden bilgi verilirdi uygulama yükleme oyun yükleme nasıl olur diye konular bulunurdu andriid ile ilgili hiç bişey yok sitede.
     
  6. Hah işte bunu diyorum.symbian ile ilgili birçok konu var nasıl uygulama yüklenir diye bunda da olsa... Neyse android li telefon alacağım umarım kolay öğrenirim.
     
  7. evet ne yazıkki maxi cep bu konuda biraz geri kaldı ben bunu hep söylüyorum artık çağ android çağıdır bırakın hala symbian paylaşımlarını androide ağırlık verin diyorum ama dinleyen yok. androidle ilgili herşeyi bana sorabilirsiniz özel mesaj falan yardımcı olmaya gayret göstereceğim
     
  8. haklısın arkadaşım onlarca symbian başlığı, o başlıkların içinde de onlarca alt başlık var. Fakat sadece 1 tane android başlığı var. :(
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
17/11/2018 - 03:08