Bir Sorum Olacak 4S IOS 5.1 ve Oyun

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Avunyali

Üye
    Konu Sahibi
Bir Sorum Olacak 4S IOS 5.1 ve Oyun
bu forumdaki Oyunları Oynayabilmek için İllla Jailbreak mı Yapmak Gerekiyor ? Olmasa OLMAZ mı?? :D :D
 


Matador03

Matador03

Üye
malesef :)
 
15097

15097

Üye
maalesef öyle jb yapmalısın :) yada appstore'dan indir.
 

Avunyali

Üye
    Konu Sahibi
AppStore Paralı IOS 5.0'ın Jailbreakını Bulmam Lazım peki Downgrade'i iTunes'tan yapabilir miyim?
 
15097

15097

Üye
AppStore Paralı IOS 5.0'ın Jailbreakını Bulmam Lazım peki Downgrade'i iTunes'tan yapabilir miyim?
yoo appstore ücretsiz appstore'a internet ile giriliyor sadece ama bazı uygulama, oyun,kitap ve dergileri ücretli :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt