Kanuni_1520
Üye
-
Konu Sahibi
-
Arkadaşlar neden nokia symbian 3 te oyunlar ve uygulamalar bukadar az neden yeni hd oyunlar gelmiyor arkadaşımda android var nokia aldıgıma bin bir pişman oldum.
ve arkadaşlar fp1 güncellemesi 1 nesil cihazlarada gelecekmi ?
yada artık güncelleme gelecekmi yok gelmeyecekmi?
teşekkürederim
fp1 yazılımı yolda her an gelebilir.
diğer sorunların için bir şey diyemem.
andriod le symbian ı karıştırma androidi bi çok marka kullanıyo ama symbianı sadece nokia kullanıyo bu yüzden az çıkıyo oyun vs
öyle diyorsunda karşed iphonun işletim sistemi ios degilmi ios u sadece iphon kullanmıyormu iphonede cok uygulama oyun var?
andriod le symbian ı karıştırma androidi bi çok marka kullanıyo ama symbianı sadece nokia kullanıyo bu yüzden az çıkıyo oyun vs
öyle diyorsunda karşed iphonun işletim sistemi ios degilmi ios u sadece iphon kullanmıyormu iphonede cok uygulama oyun var?
Benim şahsi fikrime göre çıkmamasının sebebi şirketlerin işgüzarlığı.
andriod le symbian ı karıştırma androidi bi çok marka kullanıyo ama symbianı sadece nokia kullanıyo bu yüzden az çıkıyo oyun vs.
---------- Eklendi @ 15:55:01 ---------- Yazıldı @ 15:53:39 ----------
1,nesil c7,n8,c6 01,500 vs yanı yaklasık birbuçuk yıl önce çikan telefonlar genellikle
bu telefonu aldigim icin cok pismanim verdigim paraya aciyorum arkadasim android al dedi.ALMADIM NOKIA YA ALDIK O KADAR COK SEVIYORDUMKI NOKIA YI HEP SAVUNURDUM AMA BU AKILLI TELEFONUNDAN SONRA NEFRET EDER OLDUM.
KASMA DESEN BUNDA
KENDINE RESET ATAR
ISTEDIGIM VIDEOYU IZLEYEMEM
DONAR KALIR
UYGULAMA VS COK AZ
Bunların hiçbiri olmasın,ama Nokia olsun dersen ülkemize gelince Lumia serisine bakmanı öneririm.
Bunların hiçbiri olmasın,ama Nokia olsun dersen ülkemize gelince Lumia serisine bakmanı öneririm.
peki Lumia nin ne farki var symbiandab?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?