Bir önerim var

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Neverex

Üye
    Konu Sahibi
DiaBLoS™;1649848' Alıntı:
Olabilir tabiki..

Negative in yorumunu almak gerek bir de..

Evet çağırdım birkaç kere ama gelmedi işleri vardı sanırım.
 

CK1991

Üye
son zamanlarda aılan konuların büyük çoğunluğu sitenin temasının dışında her ne kadar genel forum gibi düşünsenizde
 

Neverex

Üye
    Konu Sahibi
son zamanlarda aılan konuların büyük çoğunluğu sitenin temasının dışında her ne kadar genel forum gibi düşünsenizde

Hayır arkadaşım zaten gerekli gereksiz birçok konu var ben de dedim ki madem bu site bir yaşam platformu bu sitede de olması gereken bölümlerden birisi de buydu ben de bunu sizlerle paylaştım ve senin dediğin sitenin temasını kesinlikle değiştireceğini düşünmüyorum zaten Salih arkadaşımız da konuya sıcak baktı diğer arkadaşlarımda aynı şekilde sıcak bakıyorlar görüşüne saygı duyuyorum görüşün için teşekkür ederim.
 

Silinen Üye 476002

Kapalı Hesap

Arkadaşım umarım söylediklerimi yanlış anlamazsın herhangi bi art niyetim yok ama bence site en sade haliyle muhafaza edilmeli ; karışıklık insanları daha fazla bunaltır , kaş yapalım derken göz çıkarmış oluruz . Tabi bu benım fıkrım
 

Odysseus

Üye
Arkadaşlar sitemiz bir mobil teknolojiler forumu olsa da bu tip bölümler site hitini artırabilir. Sitenin üst kısmı tamamen mobil teknolojilere ayrılmış, alt kısmı ise daha çok kafa dağıtmak için hazırlanmıştır. Her forum, amacı dışında bölümler açabilir. Mesela teması mobil teknolojiler olmayan forumlar da bir bölümünü mobil teknolojilere ayırmalı ki pastadan payını alsın. Demek istediğim fikirler başarıyı doğurur. Sitemizin ana temasından uzaklaşma gibi bir sorun yok
 

Lina_TR

Üye
 

Neverex

Üye
    Konu Sahibi
Evet arkadaşlar bu kadar görüşün Negative in konuyu açması için yeterli olacağını düşünüyorum Negative e ulaşmaya çalışacağım
 

 
çok öneLi birsey degiL fakat oLabiLir.. ama özünü kaybetmemeLi site..
 

Ozan

Admin
Bölümde bu ayrımı yapmaya değecek bir aktiflik ve bize kazandıracak kategori fazlalıgı dısında birşey göremiyorum. Belki ilerleyen zamanlarda böyle bir ayrım yapılabilir simdilik konuyu kapatıyorum tesekkurler tüm görüş bildirenlere ..
 

Salihyet

Üye
Yeniden gündemimize getirilimiştir, ilginiz için teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...