çirkin karga
Üye
bir konuyu anlayamadım yardım lütfen
arkadaşlar new ipad 4g wifi aldım data micro sim almadım normal hattımı kırdırıp ipade yerleştirirsem içindeki interneti kullanabilir miyim biri kullanabilirsin diyor başka biri data hattı alman lazım diyor bu işin aslı nedir bilgisi olanlar yardım edebilir mi



