bir konuyu anlayamadım yardım lütfen

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
çirkin karga

çirkin karga

Üye
    Konu Sahibi
bir konuyu anlayamadım yardım lütfen
arkadaşlar new ipad 4g wifi aldım data micro sim almadım normal hattımı kırdırıp ipade yerleştirirsem içindeki interneti kullanabilir miyim biri kullanabilirsin diyor başka biri data hattı alman lazım diyor bu işin aslı nedir bilgisi olanlar yardım edebilir mi
 


çirkin karga

çirkin karga

Üye
    Konu Sahibi
bilgisi olan yok mu yav
 
rstsn

rstsn

Üye
anladigim kadariyla senin ipade hat takilmiyo ve sen hattinda ki interneti kullanmak istiyorsun eger boyleyse ve telefonunda android yada iphone sa internetten wifi yayma programi bulabilirsin profilinde dogru yaziyosa marketten bulabilirsin programi :oke:
 
Matador03

Matador03

Üye
Kullanabilirsin dostum
 
15097

15097

Üye
Evet kullanabilirsin :)
 
çirkin karga

çirkin karga

Üye
    Konu Sahibi
kendi simkartimi kirdirip ipade taktim bal gibi de calisiyor tesekkurler cevaplar icin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt