Bir Kedi Olsam

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bir Kedi Olsam
Küçük sevimli çirkin bir kedi olsam

Yine de sevseler beni..

Koynunda uyusam sevdiklerimin..

Şimarıklık edip sevmediklerimin de ayaklarına dolansam, düşürsem onları..

sonra birileri kollasa beni, korusa..

Süt verseler bembeyaz.... Siyahı unuttursalar..

Yaramazlığımı mızmızlığımı hiç görmeseler, küsmeseler bana..

Birileri hep sevse, hiç azarlamasa

Korusa kollasa

Hiç bırakmasa..

9 tane de canım olsa... Hiç ölmesem..
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Kedi olasım geldi hayatın bütün acımasızlığından uzak sağol eline sağlık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...