Bir Karar Vermem Lazım

  • 3 Ekim 2012
  • 956 Okunma
  • 16 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Evet arkadaşlar bir karar vermem lazım.. Dün telefonumu yere düşürdüm ve ekranın tam ortadan sağ tarafı göstermiyor, sol tarafında ise çizgi çizgi şeklinde gösteriyordu. Teleservice garantiye verdim ve fiziksel hasar var demişler ve bir fotoğraf koymuşlar(tabi anlayabiline). Kısacası 200 TL değişim bedeli istiyorlar. Şimdi ne yapayım diye çok düşünüyorum. Symbianı seviyorum ama bu durum artık beni symbiandan tamamen ayıracak durumda. Forumdan düşünceler almak istedim. Siz ne düşünüyorsunuz?


    http://imageshack.us/photo/my-images/521/displaykr.jpg/
    < Resmi açmak için tıklayın >
     


    Yazan: catdog136
  2. telefonun modeli ne peki ?
     
  3. C7 profilimde görüldüğü gibi

    - - - Eklendi - - -

    ayrıca bu telefonun neresi kırılmış ben çözemedim?
     
  4. Androide geçme zamanı :oke:
     
  5. galaxy s3ün yok mu zaten onunla devam et
     
  6. ben fotodan bişe çıkaramadım nasıl bi çekim bu böyle ..:hmmm
     
  7. Android kullanıyorum ve bence çok kötü bir sistem



    s2 var bende



    amacım telefonu kurtarmak, telefonu gerçekten çok seviyorum yarın telefonu alıp KVKya götüreceğim onlarda bir fiyat söylesin en ucuza kim yaparsa ona yaptırırım diye düşünüyorum. en kötü şu çin malı lcd ekranlardan alıp takıp satacağım..
     
  8. android kullanan aciz arkadaşların bu forumda gezip adroidi övmeleri çok komik olmuş...
     
  9. Symbianı çok seviyorsan servise vereceğin 200 lira ile 5800 al ileride imkanlar doğrultusunda yaptırırsın bence.
     
  10. 200 lira verip neden daha düşük bir sistem kullanayım? 200 lira verip c7mi kullanırım daha iyi..
     
  11. Symbian'ı ben de çok özledim ya 1aydan fazla süredir galaxy s2 kullanıyorum telefonu duvara çarpmamak için kendimi zor tuttuğum günler oldu daha önce 603üm vardı sistem olarak çok seviyordum. Bi kaç takas olayına girdim ve 603'ü s2 ile takas ettim android iyi güzel uygulamalar var da 1 saat nette gezince telefon kömür gibi sıcaklaşıyor. Şuan aklımda nokia 700 var daha önce 701 ve 603'ü de kullandım bi de canım nokia 700 kullanmak istiyo yakında s2'yi satıp nokia 700 alabilirim
    Sonuç olarak memnun olduğunu söylüyosan telefonu yaptır ama eskimişti zaten vs diyosan o halde bile satabilirsin.
     
  12. Androide geçip pişman olanların sayısı %75
    Söyleyenlerin ve açık açık söyleyenlerin sayıysı %10 :) %10 Kısmındaki arkadaşları tebrik ediyorum Adam böyle olunur gösterdiniz
     
  13. :oke::oke::oke:
     
  14. android symbian tartışmasına dönüştürmeyin olayı, telefonu bugün teleserviceden aldım telefona ne yaptılarsa artık ekran hiç göstermiyor tebrik ederim ne yaptılarsa, kvkya götürdüm daha ilgiliydiler nazik bir bayan baya dikkatle dinledi beni tüm sorularımı cevapladı açıklamalarda bulundu, telefonda birşey bulurlarsa teleservicei şikayet edeceğim gösteren telefona fiziksel hata verip ne işse görüntüyü tamamen yok etmişler.. kvkya sordum 140 lira civarı tutar dedi, kvkya yaptırmaya karar verdim açıkcası bu ücret çıkarsa eğer..
     
  15. kvk bugün bana geri dönüş yaptı ve 133 lira çıkardı.. yaklaşık 70 lira adam kazıklıyor bu teleservice... 133 lirayı onayladım, pazartesiye alacağım telefonu..
     
  16. aldım bugün telefonu nakit 130 lira aldılar, telefonun parçasını istedim hafta sonu olduğu için erken kapatıyorlarmış parçayı bugün bulamayız dediler, peki dedim. aldım telefonu çıktım kontrol etmiştim telefonun ekranını imzayı atmadan öne fakat eve gelince ekranın tam oturmadığını gördüm :dry: bir işide düzgün yapsın şu şirketler zaten.. pazartesi parçayı almaya gittiğimde telefonu tekrar vereceğim :angry:
     
  17. kac metre den düştü ki hemen kırılı verdi
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
22/09/2018 - 00:38