haltie
Üye
Bir kadını ağlatırken çok dikkat edin!
Bir kadını ağlatırken çok dikkat edin!
Çünkü ALLAH gözyaşlarını görür ve sayar.
Kadın,erkeğin kaburgasından yaratıldı.
Ayaklarından yaratılmadı,ezilir diye.
Başındanda yaratılmadı,üstün olmasın diye.
Ama göğüsünden yaratıldı.Eşit olsun diye.
Kolun biraz altında yaratıldı,Korunsun diye.
Kalp hizasında yaratıldı,Sevilsin diye
Çünkü ALLAH gözyaşlarını görür ve sayar.
Kadın,erkeğin kaburgasından yaratıldı.
Ayaklarından yaratılmadı,ezilir diye.
Başındanda yaratılmadı,üstün olmasın diye.
Ama göğüsünden yaratıldı.Eşit olsun diye.
Kolun biraz altında yaratıldı,Korunsun diye.
Kalp hizasında yaratıldı,Sevilsin diye


(sevgilim hariç o düşünüyo hıh)
