kasimir
Üye
Bir kaç telefon hattını aynı anda kullanabilmek
DOSTLAR,ARKADAŞLAR,BENİM SORUNUM İŞM GEREĞİ BİR KAÇ HATTA SAHİBİM.AVEA 2 ADET,TELSİM,TUKCELL.HERBİR HAT İÇİN BİR ADET CİHAZ TAŞIMAK ZORUNDA OLMAK BAYAA ZOR OLUYOR.BENDE BUNUN ÜZERİNE BİR KAÇ HATTI BİR ARADA VE AYNI SENKRONDA KULLANABİLMEYİ ARAŞTIRDIM.SONUÇTA KONYADA YAŞAYAN NVE BUNU YAPABİLDİĞİNİ SÖYLEYEN RABVE RUMUZLU BİR KİŞİDEN BUNUN OLABİLECEĞİNE DAİR E POSTA ALDIM; LAKİN BU KONUYA PROFESYONEL OLARAK YAKLAŞAN BİR ARKADAŞIM BU KİŞİDEN BU PROGRAMI SATIN ALMIŞ.ÇOK UĞRAŞMASINA RAĞMEN ÇALIŞTIRMAYI BAŞARAMADI.BÖYLE BİR ŞEY OLANAKLIMIDIR? YAZILIM VEYA DONANIMLA ÇÖZÜLEBİLİRMİ BİR TELEFONON İÇİNE BİR KAÇ ALICI YAZILIMI YÜKLENEMEZMİ, BU HATLAR AYNI ANDA ÇALIŞILABİLRCEK HALE GETİRİLEMEZMİ? BU KONUDA DESTEKLERİNİZİ VE YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDER MUTLU VE ESEN BAYRMLAR DİLERİM.
Lütfen küçük harf kullanalım.Kurallar gereği mesajın tamamının büyük harf olarak yazılması yasaktır.
Lütfen küçük harf kullanalım.Kurallar gereği mesajın tamamının büyük harf olarak yazılması yasaktır.
ama bir bayii ye danışmak daha faydalı olur 