Bir kaç telefon hattını aynı anda kullanabilmek

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kasimir

Üye
    Konu Sahibi
Bir kaç telefon hattını aynı anda kullanabilmek
DOSTLAR,ARKADAŞLAR,BENİM SORUNUM İŞM GEREĞİ BİR KAÇ HATTA SAHİBİM.AVEA 2 ADET,TELSİM,TUKCELL.HERBİR HAT İÇİN BİR ADET CİHAZ TAŞIMAK ZORUNDA OLMAK BAYAA ZOR OLUYOR.BENDE BUNUN ÜZERİNE BİR KAÇ HATTI BİR ARADA VE AYNI SENKRONDA KULLANABİLMEYİ ARAŞTIRDIM.SONUÇTA KONYADA YAŞAYAN NVE BUNU YAPABİLDİĞİNİ SÖYLEYEN RABVE RUMUZLU BİR KİŞİDEN BUNUN OLABİLECEĞİNE DAİR E POSTA ALDIM; LAKİN BU KONUYA PROFESYONEL OLARAK YAKLAŞAN BİR ARKADAŞIM BU KİŞİDEN BU PROGRAMI SATIN ALMIŞ.ÇOK UĞRAŞMASINA RAĞMEN ÇALIŞTIRMAYI BAŞARAMADI.BÖYLE BİR ŞEY OLANAKLIMIDIR? YAZILIM VEYA DONANIMLA ÇÖZÜLEBİLİRMİ BİR TELEFONON İÇİNE BİR KAÇ ALICI YAZILIMI YÜKLENEMEZMİ, BU HATLAR AYNI ANDA ÇALIŞILABİLRCEK HALE GETİRİLEMEZMİ? BU KONUDA DESTEKLERİNİZİ VE YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDER MUTLU VE ESEN BAYRMLAR DİLERİM.


Lütfen küçük harf kullanalım.Kurallar gereği mesajın tamamının büyük harf olarak yazılması yasaktır.
 


msm

Üye
benim bildigim bir kac hat ayni sime yuklenebilio sonra bir kod girdiginde diger hatta gecio ama hic denemedim bende de bir kac hat var bi fiyat falan bilen varsa ii olur
 
madhead

madhead

Üye
programı verde bizde deneyelim,bakalım..böyle bişi olabileceğini zannetmiyorum ama..
bu arada büyük harfle yazmak forum kurallarına aykırı..
 
volkanik546

volkanik546

Üye
böyle birşey mümkün değil,aynı anda tüm hatlar çalışmaz,ancak tek simkarta 8 hatta kadar yükleme yapılabilır,telefon menüsüne eklenen program menüsünden geçiş yapılır,hat türleri farketmez.
 
VoLo

VoLo

Üye
<div class='quotetop'>(volkanik546 &#064; Jan 11 2006, 05&#58;48 PM) [post=250451]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
böyle bir&#351;ey mümkün de&#287;il,ayn&#305; anda tüm hatlar çal&#305;&#351;maz,ancak tek simkarta 8 hatta kadar yükleme yap&#305;labil&#305;r,telefon menüsüne eklenen program menüsünden geçi&#351; yap&#305;l&#305;r,hat türleri farketmez.
[/b][/quote]


bende böyle biliyorum.yani birden çok hat sim&#39;e yüklenir ama hepsini ayn&#305; anda kullanmak mümkün diil.sadece symbian telefonlarda teli kapat&#305;p aç&#305;nca hat geçi&#351;i yap&#305;l&#305;yo.di&#287;er telefonlarda ise menüden geçi&#351; yap&#305;labiliyo.ben &#351;u an 2 hat kullan&#305;yorumçtebiki geçi&#351; için teli kapat&#305;p aç&#305;yorum
 
madhead

madhead

Üye
menü ile hatlar arasında geçiş yapmak için symbianlı tellerde çalışan aparatlar yok mu? varsa fiyatları nedir?
 

kemalwebnet

Üye
Menü yardımıyla geçiliyor derken menümü yüklüyorlar telefona? Bu durumda cihaz garanti dışı kalıyor sanıyorum? Eğer uygulamalara yükleniyorsa program gibi (Mesela MSN) o zaman garanti dışıda kalmaz herhalde? Menüden geçiş olayını açıklayabilecek arkadaş varmı?
 
angelscafe

angelscafe

Üye
hayır sim kartların hazır menü tarzında olan menülerini direkman değiştirme menüsüne ceviriyor hangisini secerseniz açılıp kapanmadan 15 - 20 saniyede diğer hatta geçiyor ayrıca yeni isitemlerde 3 hattı aynı anda çalıştırabiliyorsunuzz ancak kartları biraz tuzlu sanırım...
 
Altun.

Altun.

Üye
ya ne gerek war tüm hatları bi hatta yönlendirin....
 
bassavci

bassavci

Üye
chona' Alıntı:
ya ne gerek war tüm hatları bi hatta yönlendirin....

sakın ha...:hayir:
faturanın altından kalkamazsınız...:hayir:
 
Caine

Caine

Üye
veya kontor dayanmazzz. benim de bildiğim kadarıylaa sadece hatlar tek sime yükleniyor ama aynı anda sadece 1 tanesi acık olabiliyor. *77# miydi neyse onu yazıp okeylediğinde diğer hatta geciyor sanırsam :) ama bir bayii ye danışmak daha faydalı olur ;)
 
yılmass_

yılmass_

Üye
YA öyle bişi olduğunu hiç sanmıyorum olsaydı zaten çoktan duyulurdu
 
FanaTürk

FanaTürk

Üye
Yönlendirme ücretleri ne kadar acaba? Turkcell için bilgi verebilecek olan var mı? :)

Teşekkürler.
 
angelscafe

angelscafe

Üye
sen hala bi cozum bulamadıysan ben programın adını bulup yazayım
 

Noktalı,

Üye
böyle birşey mümkün.iki sim kartıda tek sim kartta birleştirirsiniz.

(nokia için söylüyorum.6600'da var bu özellik.nokia'nın başka modellerinde de var.) daha sonra telefon bekleme ekranındayken # tuşuna basılı tutarsınız.dışarı aramalarda ikinci hat kullanılsın mı diye sorunca evet dersiniz.
kolay gelsin

diğer telefonlarda dışarı aramalarda kullanılcak hat seçimi yapılıyormu bilemem...
 
ucahmetuc

ucahmetuc

Üye
hayır sim kartların hazır menü tarzında olan menülerini direkman değiştirme menüsüne ceviriyor hangisini secerseniz açılıp kapanmadan 15 - 20 saniyede diğer hatta geçiyor ayrıca yeni isitemlerde 3 hattı aynı anda çalıştırabiliyorsunuzz ancak kartları biraz tuzlu sanırım...

Evt. yakın dostum bi arkadaşımda gördüğünü sölemişti.Dedikleri şunlar: Bakınca karttan birinin şebekesi ekranda gözüküyo. Diğeri gözükmüyo ama ikiside açık..aynı anda ikisine sırayla msjlar yollandı ikiside ulaştı.ikisini de okudk.bi çeşit simkart birleştirici bi parçayla yapıyo.Her telefon desteklemiyomş.kendisinde k750i var.telefonu çok kasıyomuş ve parçayı yurtdışından sipariş ettirmiş. uydurma olasılığı yok.bi ara ark.la tanışçam. aklıma gelirse bizzat bende bakarım olaya.
 

Sait ALEV

Üye
Merhabalar. Arkadaşlar bende symbianlı ve çift hatlı telefon arıyorum.Nokia tercihimdir. Eğer yardımcı olursanız sevinirim.
 
icep

icep

Üye
YA öyle bişi olduğunu hiç sanmıyorum olsaydı zaten çoktan duyulurdu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt