Bİr İnsan Ki...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bİr İnsan Ki...
Bir İnsan Ki..

Görmek istemesin güneşi
Kapansın karanlık kapıların ardına
Leylim gecem ahh
Ben seni istiyorum
Gündüzler çok aşikar

Bir İnsan Ki

Ne yana baksa, o yerdedir hüzün
Hangi aydınlık saklar uzayan bakışları
Ben sende gizliyim
Göz yaşlarım sende.
Gündüzler gereğinden fazla
Bahtiyar

Bir İnsan Ki

Yaşamak haram olsun ona
Ölüm siyahı sever siyahsa beni
Beni sen öldürürsün
Katlim vacibdir sende
Gündüzse hayat kokar
Ölüyü bile diriltir.
Sarı parlak ışıklar

Bir insan ki
Geceye ömrünü düğümlemiş
Bir insan ki yaşayamaz gayrı başkasında
Gölgelerin kadim dostu
Yalnızlıkların şahı
Bir insan ki
Dünyayı gecelerde yaşayan…

 
Tepkiler: zaza, Burak, huri$ ve 2 diğerleri

Cocana

Üye
eline sağlık.güzelmiş
 

huri$

Üye
Coook guzel tebrik ederim isa cim yuregine saglik karde$im
 

Burak

Üye
süper olmuş abi.
eline sağlık
 

zaza

Üye
bir insan ki

forumda moderator olmuş
normal yaşamını saklıyor sanki
içindeki ışıkların süresi dolmuş
normal yaşamında çok harcadın sanki

 

zaza

Üye
Öyle şiir işte anlık şiir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...