mucab77
Üye
Bir Email 3000 Bin Kart Nasil Yazilir?
> >3 BIN KART NASIL YAZILIR?
> >
> >
> >
> >
> >Bir dönem bir genel müdür yardimciligi yapmis birisi
> >
> >anlatiyor: "Sene 1965. Bir genel müdürlükte özel kalem müdürü
> >
> >yardimcisiyim..
>Bayrama
> >
> >10 gün var.. Benim müdür hastalandi.. Ise gireli
> >
> >2 hafta olmus, olmamis.
> >
> >Genel Müdür bey beni çagirtti:
> >
> >- Tebrik kartlari hazir mi?.. Sasirdım - Hangi kartlar efendim?
> >
> >- Aman evladim, Sükrü Bey sana söylemedi mi?
>
> >Bayram geldi, tebrik kartlari simdiye kadar hazir olmaliydi.. Tüh
>tüh.. >
> >
> >Çabuk hemen hazirlayiverin. Emredersiniz efendim! dedim, ancak sabaha
> >kadar
> >
> >
> >3 bin karti nasil yazacagim?
> >
> >Genel müdür bey, bütün kartlari çini
> >
> >mürekkebiyle ve en güzel
> >
> >yazimla yazmami istedi. 3 bin karttan 2 bin tanesini
> >
>
> >kendisinden makamca
> >
> >alt'takilere su sekilde yazacaktim: "Bayramini
> >
> >kutlar, gözlerinden öperim"
> >
> >
> >
> >1.000 tanesi de üst makamdakilere olacakti ve
> >
> >onlarda da su ifade yer alacakti: "Sizin ve esinizin bayramini saygiyla
> >
> >kutlarken, sihhatli ve
> >
> >basarili günler niyaz ederim." Sabaha kadar 3 bin
> >
> >kart, düsünebiliyor musunuz?!?..
> >
> >Çaresiz kollari sivadim:
> >
> >
> >
>
> >"Bayramini kutlar, gözlerinden öperim",
> >
> >"Bayramini kutlar, gözlerinden öperim",
> >
> >"Bayramini kutlar, gözlerinden öperim"
> >
> >
> >1, 5, 10, 18, 28, 58, 108, 188, 558.. Yaziyorum,
> >
> >yaziyorum bitmiyor!..
> >
> >
> >Nasil sikinti basti!... 738, 918..
> >
> >
> >2,5 paket Samsun'u bu arada bitirmisim. Öyle
> >
> >iskence çekiyorum ki, ekmek
> >
> >parasi olmasa birakip kaçacagim. Sira 2000.
> >
> >karta geldiginde safak söküyordu. Ben de bitmisim ama önümde hala >
> >yiginla kart duruyor!
> >
> >1.000 tane de üst makamlara yazilmasi gerekenler var.
> >
> >4. paket sigarayla birlikte "Sizin ve esinizin bayramini saygiyla
> >
> >kutlarken, sihhatli ve basarili günler niyaz
> >
> >ederim"e basladim..
> >
> >Boyuna yaziyorum, göz kapaklarim iyice agirlasti, takoz koysam gene de
>kapanacak.
> >
> >
> >209, 529, 689.. Yaz babam yaz.. Ama artik kalemi parmaklarimin
>arasinda
> >
> >tutamaz oldum. Ben kaleme degil, kalem bana
> >
> >hakim:
> >
> >
> >"Sizin ve esinizin bayramini saygiyla kutlarken,
> >
> >sihhatli ve basarili
> >
> >günler
> >
> >niyaz ederim."
> >
> >
> >"Sizin ve esinizin bayramini saygiyla kutlarken,
> >
> >sihhatli ve basarili
> >
> >günler niyaz ederim.",
> >
> >"Niyaz ederim basarili günler sizinle esinizin
> >
> >bayramini kutlarken.."
> >
> >
> >
> >"Kutlarken esinizin bayramini saygiyla sihhatli
> >
> >günler diler Niyazi ile
> >
> >beraber ederim.."
> >
> >
> >
> >"Niyazi ile birlikte sizin ve esinizin bayramini
> >
> >kutlarken ayrica sihhatle
> >
> >ederim.."
> >
>
> >
> >"Önce bayraminizi eder, sonra esinizle Niyazi'ye
> >
> >basarili günler dilerim.."
> >
> >"Sizin de esinizin de Niyazi'nin de bayramini
> >
> >saygiyla eder, sihhat
> >
> >dilerim.."
> >
> >
> >"Sihhatli esinizin bayramini saygiyla kutlarken,
> >
> >Niyazi'ye basarilar diler
> >
> >ayni zamanda ederim.."
> >
> >
> >"Bayraminiza etmeden önce esinizi saygiyla kutlar
> >
> >Niyazi'nin gözlerinden
> >
> >öperim.."
> >
> >
> >
> >"Sizin de, esinizin de, Niyazi'nin de, bayramini da, tatilini de,
> >gelmisini
> >
> >de, geçmisini de.. saygiyla ederim.."
> >
> >
> >Sabah tam mesai saatinde,
>gözlerim kan çanagi bir
> >
> >halde kartlari
> >
> >yetistirdim.. Genel müdür bir-ikisine söyle bir
> >
> >bakti: "Aferin" dedi.
> >
> >
> >
> >"Güzel yazmissin. Hemen postalayin!" HEMEN
> >
> >POSTALADIK!..
> >
> >
> >
> >3 gün sonra da önce bizim genel müdürü, sonra da
> >
> >bendenizi postaladilar!..
> >
> >
> >
> >
> >Bir dönem bir genel müdür yardimciligi yapmis birisi
> >
> >anlatiyor: "Sene 1965. Bir genel müdürlükte özel kalem müdürü
> >
> >yardimcisiyim..
>Bayrama
> >
> >10 gün var.. Benim müdür hastalandi.. Ise gireli
> >
> >2 hafta olmus, olmamis.
> >
> >Genel Müdür bey beni çagirtti:
> >
> >- Tebrik kartlari hazir mi?.. Sasirdım - Hangi kartlar efendim?
> >
> >- Aman evladim, Sükrü Bey sana söylemedi mi?
>
> >Bayram geldi, tebrik kartlari simdiye kadar hazir olmaliydi.. Tüh
>tüh.. >
> >
> >Çabuk hemen hazirlayiverin. Emredersiniz efendim! dedim, ancak sabaha
> >kadar
> >
> >
> >3 bin karti nasil yazacagim?
> >
> >Genel müdür bey, bütün kartlari çini
> >
> >mürekkebiyle ve en güzel
> >
> >yazimla yazmami istedi. 3 bin karttan 2 bin tanesini
> >
>
> >kendisinden makamca
> >
> >alt'takilere su sekilde yazacaktim: "Bayramini
> >
> >kutlar, gözlerinden öperim"
> >
> >
> >
> >1.000 tanesi de üst makamdakilere olacakti ve
> >
> >onlarda da su ifade yer alacakti: "Sizin ve esinizin bayramini saygiyla
> >
> >kutlarken, sihhatli ve
> >
> >basarili günler niyaz ederim." Sabaha kadar 3 bin
> >
> >kart, düsünebiliyor musunuz?!?..
> >
> >Çaresiz kollari sivadim:
> >
> >
> >
>
> >"Bayramini kutlar, gözlerinden öperim",
> >
> >"Bayramini kutlar, gözlerinden öperim",
> >
> >"Bayramini kutlar, gözlerinden öperim"
> >
> >
> >1, 5, 10, 18, 28, 58, 108, 188, 558.. Yaziyorum,
> >
> >yaziyorum bitmiyor!..
> >
> >
> >Nasil sikinti basti!... 738, 918..
> >
> >
> >2,5 paket Samsun'u bu arada bitirmisim. Öyle
> >
> >iskence çekiyorum ki, ekmek
> >
> >parasi olmasa birakip kaçacagim. Sira 2000.
> >
> >karta geldiginde safak söküyordu. Ben de bitmisim ama önümde hala >
> >yiginla kart duruyor!
> >
> >1.000 tane de üst makamlara yazilmasi gerekenler var.
> >
> >4. paket sigarayla birlikte "Sizin ve esinizin bayramini saygiyla
> >
> >kutlarken, sihhatli ve basarili günler niyaz
> >
> >ederim"e basladim..
> >
> >Boyuna yaziyorum, göz kapaklarim iyice agirlasti, takoz koysam gene de
>kapanacak.
> >
> >
> >209, 529, 689.. Yaz babam yaz.. Ama artik kalemi parmaklarimin
>arasinda
> >
> >tutamaz oldum. Ben kaleme degil, kalem bana
> >
> >hakim:
> >
> >
> >"Sizin ve esinizin bayramini saygiyla kutlarken,
> >
> >sihhatli ve basarili
> >
> >günler
> >
> >niyaz ederim."
> >
> >
> >"Sizin ve esinizin bayramini saygiyla kutlarken,
> >
> >sihhatli ve basarili
> >
> >günler niyaz ederim.",
> >
> >"Niyaz ederim basarili günler sizinle esinizin
> >
> >bayramini kutlarken.."
> >
> >
> >
> >"Kutlarken esinizin bayramini saygiyla sihhatli
> >
> >günler diler Niyazi ile
> >
> >beraber ederim.."
> >
> >
> >
> >"Niyazi ile birlikte sizin ve esinizin bayramini
> >
> >kutlarken ayrica sihhatle
> >
> >ederim.."
> >
>
> >
> >"Önce bayraminizi eder, sonra esinizle Niyazi'ye
> >
> >basarili günler dilerim.."
> >
> >"Sizin de esinizin de Niyazi'nin de bayramini
> >
> >saygiyla eder, sihhat
> >
> >dilerim.."
> >
> >
> >"Sihhatli esinizin bayramini saygiyla kutlarken,
> >
> >Niyazi'ye basarilar diler
> >
> >ayni zamanda ederim.."
> >
> >
> >"Bayraminiza etmeden önce esinizi saygiyla kutlar
> >
> >Niyazi'nin gözlerinden
> >
> >öperim.."
> >
> >
> >
> >"Sizin de, esinizin de, Niyazi'nin de, bayramini da, tatilini de,
> >gelmisini
> >
> >de, geçmisini de.. saygiyla ederim.."
> >
> >
> >Sabah tam mesai saatinde,
>gözlerim kan çanagi bir
> >
> >halde kartlari
> >
> >yetistirdim.. Genel müdür bir-ikisine söyle bir
> >
> >bakti: "Aferin" dedi.
> >
> >
> >
> >"Güzel yazmissin. Hemen postalayin!" HEMEN
> >
> >POSTALADIK!..
> >
> >
> >
> >3 gün sonra da önce bizim genel müdürü, sonra da
> >
> >bendenizi postaladilar!..
