Bir Bilen Varmı?

  • 30 Nisan 2011
  • 571 Okunma
  • 7 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Merhabalar İnanın Çok Çektim Bir Kişi Cevap Versin Bana Lütfen
    Herseyi Yapıyorum Ama Flash Dedikten Sonra Uyarıyı Onaylıyorum Telefonu Aç Tusuna Basıyorum Aygıt Bulunuyor 3-4 sn sonra yine gidiyor .
    Searching phone dyor kalıyor sonra no bilmem ne diyor :(

    bazende tutuyor 2 asamaya kadr yukluyor pat o arada gidiyor aygıt yöneticisi baglantı kesildi diyor ne yapmalıyım cok arastırdım ama bulamadım bir cevap .
    Ne Yapmalıyım . Çok Heves Ettim Bu Cfw Ye :/


    Resimde Bu .
    < Resmi açmak için tıklayın >



    Win7 UltimateKullanıyor C6-00 Telim Var Lütfen Bir Cevap Arkadaslar.
     


    Yazan: CrueL_Xp
  2. bu resimde bi eksiklik var yüklediğin cfwnin ismi görünmüyor satırda ? ayrıca ovisuite pcde kurulu olmalı jafı kurarken dirver sorusuna yinede yükle demeniz lazım
     
  3. senin attığın yazılım 5800 yazılımı senin tel c6 ğaliba
     
  4. Türkçe jaf ı kur ve jaf ı açmadan telefonu açıkket bi tak bakalım yeni donanım bulundu diyo mu kesin driver eksikliğinden dir ben xp sp2 kullanıyorum :) onda da böyle oluyordu sonra driver falan kurdum oldu ama en önemlisi nokıa pc studio olsun kur bilgisayara son sürümünü tamam mı
     
  5. Pc Suit'i Kurup Tlf Tanıttınmı ?
     
  6. evet yaptım bakalım yeniden

    ----------Eklendi @ 23:31:20 ---------- Yazıldı @ 23:24:37 ----------

    bana driver ile link vericek olan varmı ?
     
  7. arkadaşım resimde use ini işaretli değildi use ini!yi işaretle teli seç sonra flashla
    ovi suite veyahut pc suiteyi kur driver'i zaten otomatik yükler
     
  8. adam c6 cfw yüklüyorsa user ini işaretlenmez çünkü dosyaları kendin gösteriyon ayrıca arkadasım kullanıgın pc usb portlardında olabılır sana bir kaç önerim olcak
    1 : teli arka ub portlardan dene masaüstü pc ise
    2 : 5800 ORJİNAL FWSİNİ SORUNSUZ YÜKLÜYOR İSE cfw sorunlı demektir yenisini indir
    3: resimde gördüm kadarıyla factor set ve normal mode işaretli o işaretleri kaldır
    4 : telin normal çalışıyo ise bi kereliğine mahsus pc suitle telini gördür
    5 : dosya sıralmasını düzgün ve senın versiyonunla aynı veya yüksek cfw de dene

    Bunları yaptın hala olmuyosa bana özelden ulaş çözelım probemini hadi kolay gelsin
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
26/09/2018 - 09:29