Bugün bir yakınımın Akciğer kanserine yakalandığını öğrendim..Bir sene ömrü kalmış..(tabi yine Allah bilir) iki tane çocuğu var ve onlara birşey söylememişler..Şimdi gelelim konuyu açma sebebime; bu yakınım kendimi bildim bileli çok sigara içiyordu günde belki bir paket..Kendine ailesine çok yazık etti..Diyeceğim o ki lütfen kendinize önem verin.. ilerde kendinizi düşünmesenizde arkanızda bırakacağınız kişilere acıyın..Belki sigaradan kopamıyorsunuzdur enazından azaltın günde bir ikiye düşürün..Bu yakınımın durumuna gerçekten çok üzüldüm çok iyi bir insandı..Etkilendim ve şuanda konuyu sizinle paylaşyorum ilerde sizlerinde(sigara içenlerin) bu duruma düşmemesi için.. Konuyu açma sebebim sadece bir arkadaş tavsiyesi..
Başın sağolsun.. Aslında çevremizdeki çoğu insan sigaranın zararlarını gözümüzüm önünde yaşıyor ama bizler hiç uslanmadan hatalarımıza devam ediyoruz sanki bizim başımıza hiç gelmeyecekmiş gibi..Umarım dedenin bu durumu senin için çok büyük bir ders olmuştur..(keşke olmasaydı ama...)
Hiç içmedim ve icmeyecegimde. Cevremdeki kisiler büyüdüklerini ispatlamak için iciyor ve büyük bir aptallik bu. Bir insan bile bile nasıl kendine zarar verebilir anlamıyorum bile.
Hiç içmedim ve icmeyecegimde. Cevremdeki kisiler büyüdüklerini ispatlamak için iciyor ve büyük bir aptallik bu. Bir insan bile bile nasıl kendine zarar verebilir anlamıyorum bile.
10 yil ictim.. bu sure zarfinda hic bir faydasini gormedim dost bildigim sahte otlakci arkadaslar disinda.. ben sigarayi birakinca onlarda beni birakti.. ama pisman degilim.. aileme karsi sorumluluklarim var..hic kimseyi kendi keyfiyatim ugruna perisan edemezdim.. hem ölüm bir kurtulustur ayni zamanda.. sigara yuzunden iki bacagini ve dort parmagini kaybedenleride gordum.. bir ayagimi bu yuzden kaybetsem kendimi bir daha nasil affedebilirimki.? en cok bir yil ömru kalmis yakinin icin sana gecmis olsun mu desem basin sag olsun mu desem bilmiyorum..
Güzel örneklemişsiniz,sigara o kadar lanet bir şey ki hem içenin sağlığını hem yanındaki çoluğun çocuğun sağlığını tehdit ediyor.
Umarız ki içen arkadaşlar,bu dile getirdiğiniz örneklemeye ve tavsiyeye uyacaktır.
10 yil ictim.. bu sure zarfinda hic bir faydasini gormedim dost bildigim sahte otlakci arkadaslar disinda.. ben sigarayi birakinca onlarda beni birakti.. ama pisman degilim.. aileme karsi sorumluluklarim var..hic kimseyi kendi keyfiyatim ugruna perisan edemezdim.. hem ölüm bir kurtulustur ayni zamanda.. sigara yuzunden iki bacagini ve dort parmagini kaybedenleride gordum.. bir ayagimi bu yuzden kaybetsem kendimi bir daha nasil affedebilirimki.? en cok bir yil ömru kalmis yakinin icin sana gecmis olsun mu desem basin sag olsun mu desem bilmiyorum..
Uzun süre içtikten sonra bırakabilmek gerçekten çok büyük bir cesaret tebrik ederim seni..Dediğin çok doğru bir nevi kısa süreli keyfiyat için kendin dahil herkesi perişan etmek var işin sonunda..tıpkı bnm yakınımda olduğu gibi
Güzel örneklemişsiniz,sigara o kadar lanet bir şey ki hem içenin sağlığını hem yanındaki çoluğun çocuğun sağlığını tehdit ediyor.
Umarız ki içen arkadaşlar,bu dile getirdiğiniz örneklemeye ve tavsiyeye uyacaktır.