>Pessimistic.
Üye
Bak ya sen yazma bu konuya kardes ben anlayan birini ariyorum yanlis anlama sende madursun senin bir sucun yok ikimizde anlamiyoz ogrenecegiz bilen biri gelse hele
o kadar ram ile ugrasma
kastıgı zaman anlarsın zaten ozaman bosalt ramı
symbianda da oyle ramın yarısını isletim sistemi kullanır
Yav hee heAndroid işletim sistemlerinde ram kullanmıyor diye bir şey yok tabiki yicek bir kısmını bunu kenara bırakın yapıcak bir şey yokSize düşen görev açık uygulama bırakmayın yeter Şarj için Juice Defender kullanmanı tavsiye ederim Bu arada adam doğruyu söyledi sana sen adamı bilmemekle suçladın haberin olsun dostum
Instagram kullan en iyisi digerini bilmiyorum.
Buda neydi ya telefon kendi kendine edgeye geciyor goruntulu arama yapamiyorum ramin yarisini gozden cikaracakmiyim iyivdediginiz android bumu ? yoksa sende benim gibi bilmiyonmu
Eyvallah sagolasinAndroid uygulamalar bölümünde resim kısmı var.Birçok uygulama paylaştım.Resim edit programları vs. vs.
Yav hee he
neyse bunlar isin sakasi saol kardeaim tecavuz kacinilmazmis madem tad almaya bakak
---------- Eklendi @ 23:46:21 ---------- Yazıldı @ 23:44:38 ----------
Kqrdes. kusura bakma takiliyorum hee o ne ise yariyo dedigin. pogram
Instagramlami markette varmi sitedenmi. indirekBir fotograf cekersin ve cesitli filtrelerle fotografı duzenlersin. Programdan cıkmadan twitter facebook tumblr gibi sosyal ortamlarda paylasırsın.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?