Bir android caylagi olarak sorularim var

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bir android caylagi olarak sorularim var
Beyler gecen gun nokia n8imi bir optimus white p970 ile takasladim sudan cikmis balik gibiyim sorularim sunlar
..uygulamalarin hepsi acik kaliyor 512mb ramden bana kalan 250mb advanced task manager yukledim ama nafile kapatiyorum sanki benle yarisiyormus gibi 10tane uygulama yine listeye geliyor kullanilan ram 200mb oluyor delirdim bu sarj suresinede yansiyor napacam
..sarj uzatma konusunda tavsiyelerinizi bekliyorum
..telefonun yaninda g tusu var anlayamadim yardim bekliyorum
..surekli 3g ve edge arasinda gecis yapiyor sadece 3g secenegini bulamadim


o kadar androidi oneren kisidwn bir tecrube cikar yardim ederse sevinirim bu aralar millete cok satastim banlansamda aiz yazin ben girer okurum sagolun simdiden
 

FeC!

Üye
Sarj icin juice defender ultimate kullanın.
Ram olayına da alısın
hayırlı olsun...
 
Buda neydi ya telefon kendi kendine edgeye geciyor goruntulu arama yapamiyorum ramin yarisini gozden cikaracakmiyim iyivdediginiz android bumu ? yoksa sende benim gibi bilmiyonmu
 

FeC!

Üye
Ram sıkıntı cıkarmaz merak etmeyin. Kullanmak istemiyorsanız geri verin ya da androidi kotulemek icin konu actıysanız sizi kendi vicdanınızla bas basa bırakıyorum...
 

Yunkaai

Üye
Ram oyle gozukur ama telefonu etkilemez.
 
Bak ya sen yazma bu konuya kardes ben anlayan birini ariyorum yanlis anlama sende madursun senin bir sucun yok ikimizde anlamiyoz ogrenecegiz bilen biri gelse hele
 
o kadar ram ile ugrasma
kastıgı zaman anlarsın zaten ozaman bosalt ramı
symbianda da oyle ramın yarısını isletim sistemi kullanır
 

FeC!

Üye
Bak ya sen yazma bu konuya kardes ben anlayan birini ariyorum yanlis anlama sende madursun senin bir sucun yok ikimizde anlamiyoz ogrenecegiz bilen biri gelse hele

Tamam kardesim ben bir sey bilmiyorum. Ama emin ol cogu kisi aynısını soyler. Yardım etmek isteyende kabahat zaten... İyi aksamlar...
 
Android işletim sistemlerinde ram kullanmıyor diye bir şey yok tabiki yicek bir kısmını bunu kenara bırakın yapıcak bir şey yok Size düşen görev açık uygulama bırakmayın yeter Şarj için Juice Defender kullanmanı tavsiye ederim Bu arada adam doğruyu söyledi sana sen adamı bilmemekle suçladın haberin olsun dostum
 
o kadar ram ile ugrasma
kastıgı zaman anlarsın zaten ozaman bosalt ramı
symbianda da oyle ramın yarısını isletim sistemi kullanır

Tamam kardes bbide bana bir resim editleme programi onerirmisin birde son birsey daha bu androidde goruntulu gorusmeyi video olarak kaydetme programinin adini desene bana
 

FeC!

Üye
Instagram kullan en iyisi digerini bilmiyorum.
 
Yav hee he
neyse bunlar isin sakasi saol kardeaim tecavuz kacinilmazmis madem tad almaya bakak

---------- Eklendi @ 23:46:21 ---------- Yazıldı @ 23:44:38 ----------

Instagram kullan en iyisi digerini bilmiyorum.

Kqrdes. kusura bakma takiliyorum hee o ne ise yariyo dedigin. pogram
 

KayraBey

Üye
Android uygulamalar bölümünde resim kısmı var.Birçok uygulama paylaştım.Resim edit programları vs. vs.
 

FeC!

Üye
Yav hee he
neyse bunlar isin sakasi saol kardeaim tecavuz kacinilmazmis madem tad almaya bakak

---------- Eklendi @ 23:46:21 ---------- Yazıldı @ 23:44:38 ----------



Kqrdes. kusura bakma takiliyorum hee o ne ise yariyo dedigin. pogram

Bir fotograf cekersin ve cesitli filtrelerle fotografı duzenlersin. Programdan cıkmadan twitter facebook tumblr gibi sosyal ortamlarda paylasırsın.
 
Birde uygulamalari kaldirmak icin ne yukliyecem

---------- Eklendi @ 23:54:41 ---------- Yazıldı @ 23:53:14 ----------

Bir fotograf cekersin ve cesitli filtrelerle fotografı duzenlersin. Programdan cıkmadan twitter facebook tumblr gibi sosyal ortamlarda paylasırsın.
Instagramlami markette varmi sitedenmi. indirek
 

FeC!

Üye
programa gerek yok. Task managerdan kaldırabilirsin en azından ben de oyle...

---------- Eklendi @ 23:55:50 ---------- Yazıldı @ 23:55:18 ----------

Markette var. Ucretsiz.
 
Oyle degil yani programi telefondan kokunu kaldiracam mesela batery defwnderi kaldirip justmuydu neydi onu yuklicem
 

FeC!

Üye
Task manager da olması lazım uninstall secenegi. Juice defender ın ultimate olmasına dikkat edin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...