Binbaşı Olmuşum Ben Ya

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Binbaşı Olmuşum Ben Ya
bi baktım binbaşı olmuşum yükseliyorum hafiften paylaşmak istedim
 
Tepkiler: tragedie ve Tuba.Erva

Revengeful

Emekli Yönetici
Tebrik ederim, nice rütbelere
 

Mert

Üye
Tebrikler abi. Nice rütbelere
 

Toffee

Üye
hafiften mi paylaşmak istedin
binbaşı mı oldun sen yaa
nice rütbelere rütbedaş
 
    Konu Sahibi
evet hafiften paylaşmak istedim sizlerle sağolun varolun =D
 

e1b1

Üye
tebrikler..
 

Reşwan

Emekli Yönetici
tebrikler nice rütbelere
 

Toffee

Üye
görüyor musun yeşil yol
ben yazmadan önce konu durgundu 6 kişi yazmıştı şimdi 15
ben işte
 
    Konu Sahibi
teşekkür ederim.


mocojojo senle ne alakası var arkadaşlar tebrik ediyor sen az kenarda dur
 

Utku

Üye
tebriklerr...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...