metallica_42
Üye
Bim Bluelight Boya Makinesi
arkadaşlar bugün gittim bimden boya tabancası ve boya aldım.maksadım ürünü kötülemek değil fakat makine öyle bir ses yapıyorki sanki darbeli matkapla duvar deliyorsun gibi carrrr diye bi ses.
boyamaya gelince boyayı atıyor atmasına lakin makine okadar çok titriyorki kollarınız ağrıyor.ve hem kendini hem duvarı hemde sizi boyuyor.ucunda biriken boyada ara ara yere damlıyor.her makinede olduğu gibi biraz bekleyince ucu tıkanıyor.ben su bazlı boya ile denedim atmaya atıyor ama sesin yankılı olduğu yerlerde sesinden durulmuyor.
makineyi ilk çalıştırınca makine kendini parçalıyor sandım sanki elinizde motorlu testere veya matkap taramalı tüfek var gibi oluyor.makine boyayı hava püskürtmeli değilde titreme tepkimeli değişik bir sistemle atıyor.iki üç dakikalık çalıştırmada ısınma olmadı.
tuvalet banyo boyarken sesi yankıdan dolayı kulak tırmalıyor.
dayanamadım en sonunda temizleyip iade ettim iade şansıda varmış bu yönüyle bimi tebrik ediyorum iki dakikada iade aldılar.
boyamaya gelince boyayı atıyor atmasına lakin makine okadar çok titriyorki kollarınız ağrıyor.ve hem kendini hem duvarı hemde sizi boyuyor.ucunda biriken boyada ara ara yere damlıyor.her makinede olduğu gibi biraz bekleyince ucu tıkanıyor.ben su bazlı boya ile denedim atmaya atıyor ama sesin yankılı olduğu yerlerde sesinden durulmuyor.
makineyi ilk çalıştırınca makine kendini parçalıyor sandım sanki elinizde motorlu testere veya matkap taramalı tüfek var gibi oluyor.makine boyayı hava püskürtmeli değilde titreme tepkimeli değişik bir sistemle atıyor.iki üç dakikalık çalıştırmada ısınma olmadı.
tuvalet banyo boyarken sesi yankıdan dolayı kulak tırmalıyor.
dayanamadım en sonunda temizleyip iade ettim iade şansıda varmış bu yönüyle bimi tebrik ediyorum iki dakikada iade aldılar.

