Bilgisayariniz masaüstümü dizüstümü

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
OG_Ömer

OG_Ömer

Üye
    Konu Sahibi
Bilgisayariniz masaüstümü dizüstümü
Bilgisayariniz masaüstümü dizüstümü
 
  • Beğen
Tepkiler: marcelo48


__xXx__

__xXx__

Üye
masaüstü de var dizüstüde bi de servisten gelebilirse tablet var
 
tempestshine

tempestshine

Üye
2 tane masaüstü,1 tane de dizüstü var.
 
Enes

Enes

Üye
masa diz alayı var :D
 
codblackops2

codblackops2

Üye
ayaküstü :hmmm
 
OG_Ömer

OG_Ömer

Üye
    Konu Sahibi
​Benim 2 diz bi masaüstü :D
 
  • Beğen
Tepkiler: marcelo48
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Laptop :)
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
çoğu zaman masada duran kocaman bir dizüstü olsa iyi olurdu yani :ehe
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
dizüstü
 
AndroidciMünir

AndroidciMünir

Üye
3 masaüstü 2 dizüstü 1 tablet ? :D
 
Akıncı

Akıncı

Üye
masaüstü
 
OG_Ömer

OG_Ömer

Üye
    Konu Sahibi
Yorumlar için teşekkürler :D
 
  • Beğen
Tepkiler: marcelo48
BLACKDREAM

BLACKDREAM

Üye
kafaüstü :disko:
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
masaüstü bilgisayar var bende.
 
15097

15097

Üye
desktop & laptop
 
tarxhn

tarxhn

Üye
lapıtap
 
FeC!

FeC!

Üye
el üstü. pc yok bende SGS2 herşeyim :)
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Laptop
 
Sertug1991

Sertug1991

Üye
İkiside var :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt