bilgisayarın açılmasında sorun var

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tropikal_Meyve

Tropikal_Meyve

Üye
    Konu Sahibi
bilgisayarın açılmasında sorun var
arkadaşlar bilgisayar normal bir şekilde açılırken tam şifre yazma yeri geleceğinde monitör sinyal yok diyor. Restart düğmesine basıyorum bu sefer normal açılıyor. ilk açılışta hep böyle yapıyor. Acaba nedendir ???
 


BreakerZote

BreakerZote

Üye
Ekran Kartın Ne ?
 
Tropikal_Meyve

Tropikal_Meyve

Üye
    Konu Sahibi
ati readon hd 2600 1gb
 

mustafa.aydemir

Üye
güvenli modda açmaya çalış bakalım açılacakmı donanımsal veya yazılımsal olup olmadığını anlarsın en azından
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Güvenli modda ekran yenileme hızını düşür öyle aç
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Anlam veremedim :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt