Bilgisayardan iyi anlayan baksın

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
BYFECI

BYFECI

Üye
    Konu Sahibi
Bilgisayardan iyi anlayan baksın
Öncelikle konuyu tam olarak nereye açacağını çözemediğim için buraya açtım yanlışsa taşıyın .Arkadaşlar bilgisayarı kurduktan sonra bu sorunlar çıkmıştı , bilgisayardan anlayan biri gelip birşeyler yapıp düzeltti. Adama bir daha bu sorun çıkarmı diye sorduğumda çıkmaz dedi ama sabah pc yi açtığımda yine aynı sorun çıktı bilen varsa yardım edebilir mi bunu nasıl hallederim yani bu yazılar çıkıyor bilgisayar açılmıyor..
 


ersdfqweasdzx

ersdfqweasdzx

Üye
Bios girip defult yap ayarları sonra kaydet de açmayı dene bakalım :)
 
BYFECI

BYFECI

Üye
    Konu Sahibi
Bios girip defult yap ayarları sonra kaydet de açmayı dene bakalım :)

birşeyler yaptım ama dediğini yaşamadım galiba biraz daha açık anlata bilirmisin kardeşim :(

- - - Eklendi - - -

Tamam arkadaşlar herkese
teşekkür ederim F8 , F9 ,
F1 , Delete ye bastım
açıldı.. :)

- - - Eklendi - - -

Tamam arkadaşlar herkese
teşekkür ederim F8 , F9 ,
F1 , Delete ye bastım
açıldı.. :)
 
xavxmaxi

xavxmaxi

Emekli Yönetici
Boot menüsünde ilk seçenek Floopy Disk seçili sanırım. 1. seçeneği cd-rom, 2. seçeneği hdd yap ;)
 
sekajmer

sekajmer

Üye
f1 e basınca biosu sıfırlayıp pc yi açıyo zaten :d:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt