bilgilerinize..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SHS

SHS

Üye
    Konu Sahibi
bilgilerinize..
bugün maxicepe girerken nod32 uyarı verdi aynen aktarıyorum:

03.11.2011 - HTTP filtresi - http:www.maxicep.com/clientscript/vbulletin_md5.js?v=415 - JS/Iframe.AP truva atı - eylem bağlantı sonlandırıldı.

tüm üyelerin ve yöneticilerin bilgilerine sunuyorum,

Saygılar..
 


Xilence

Xilence

Kapalı Hesap
Benim pcde hata vermiyorda, bende de hosts dosyası trojan olmuş.
 
SHS

SHS

Üye
    Konu Sahibi
valla yine uyarı verdi, bugün toplamda 4 oldu
 

Burak

Üye
bende bişey yok.

----------Eklendi @ 14:29:58 ---------- Yazıldı @ 14:28:04 ----------

beyler avg internet securty hata vermeye basladı truva bulup duruyor
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Konuyla ilgileniyoruz arkadaşlar. Ozan uygun görürse detaylı açıklama yapar. Telaş yapmayalım.
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS

Burak

Üye
abi inşallah site içeriğine zarar gelmez.
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
SHS

SHS

Üye
    Konu Sahibi
aga forumu ilk açtığımda, bide şifremi girdikten sonra yönlendirilirken uyarı veriyor..

----------Eklendi @ 15:44:49 ---------- Yazıldı @ 15:44:03 ----------

Konuyla ilgileniyoruz arkadaşlar. Ozan uygun görürse detaylı açıklama yapar. Telaş yapmayalım.

tamam saolun

----------Eklendi @ 15:45:04 ---------- Yazıldı @ 15:44:49 ----------
 
MAFİA.

MAFİA.

Üye
Biraz önce bende yazdım deme ki tek değilmişim.
Siteye saldırı yapılıyor olabilir yada bir reklam virüs olarak geri dönüyordur.
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
pRime.

pRime.

Üye
Sorun düzeldi mi?
 

Burak

Üye
düzelmedi
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Maxi bizi hacklemeye çalışıyor :ehe
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
bende sorun yok.eset smart security 5 kullanıyorum :hmmm
 

Burak

Üye
halen devam ediyor.
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Sorunun çözülmüş olması gerekiyor arkadaşlar :hmmm
 
greenmile

greenmile

Üye
hiçbir sorun yok site güvenli rahat olun :)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
sorun devam ediyor, truva atı
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak

OğuzcanAbi

Üye
antivirüs kullanmıyorum benim sülalem rahat :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsunspor, Mareşal ve n000k

͠● ͝●

Üye
sorunu çözdüm "korsan" yazılım hata verir
"orjinal" düzgün çalışır :D
bende korsan eset 4 var o da hata verdi :D :d:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt