[Bilgilendirme] 2013 yılı KPSS tercihleri

Sponsorlu Bağlantılar

CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
[Bilgilendirme] 2013 yılı KPSS tercihleri
2013 yılında 2 merkezi yerleştirme yapılacak ve bu yılın ilk KPSS tercihi 24 Haziran - 3 Temmuz tarihleri arasında yapılacaktır. Ikinci tercihler ise 18-27 Kasım tarihleri arasında yapılacaktır.
Bu tercih döneminde 2012 yılında sınava giren ortaöğretim, önlisans ve lisans mezunları tercih yapabileceklerdir. Tercih işlemleri Ölçme Seçme Yerleştirme Merkezi (ÖSYM)'nin sitesinden online olarak yapılacaktır. Merkezi yerleştirme olduğu için çok sayıda alım yapılacaktır.
Daha ayrıntılı bilgi ile soru ve cevaplar için
 


_RYUK_

_RYUK_

Üye
teşekkürler inşallah atanabilirım
 
CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim. Bende belki tercih yaparım. Uygun bi yer olursa tercih yapmayı düşünüyorum.
 
marist

marist

Üye
Bilgi için teşekkürler..
 
CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim :tebessüm:
 

MaxipmaN

Üye
bunun sınavını kaçırdım dersane bile soylemedi
 
CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
KPSS hazırlık dersanesi mi söylemedi ?
 

MaxipmaN

Üye
yok lys dersanesi söylemeleri gerekirdi pahalı dersaneydi gelcek sınav var deyip gıtcekti
 
_RYUK_

_RYUK_

Üye
bu sınav gecen yazdı haberin var mi ?
 

MaxipmaN

Üye
arkadaşım ilk dönem okul açıkken girdi 70 aldı haberin var mı?
 
messevim

messevim

Üye
bilgilendirme için teşekkürler. Acaba kaç puan a kadar düşer bu atamalar. 71 puan lı ihl meslek lisesi mezunu birisinin şansı nedir ?
 
время

время

Üye
Ben bu sene girmek istiyorum tam sınav tarihi ayın kaçında. Orta öğretim.
 
-efşan

-efşan

Üye
Tercih yapsam mı ki? :hmmm
Teşekkürler Cabbar.
 
CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
Ben bu sene girmek istiyorum tam sınav tarihi ayın kaçında. Orta öğretim.

Bu yıl yok sanırım çift yıllarda yapılıyor ve söylentiye göre geçen yıl sondu


- - - Eklendi - - -

bilgilendirme için teşekkürler. Acaba kaç puan a kadar düşer bu atamalar. 71 puan lı ihl meslek lisesi mezunu birisinin şansı nedir ?

Ortaöğretim puanları yüksek oluyor. Ben 90.6 ile yerleşememiştim Sakarya Üniversitesine ve Gebze Yüksek Teknolojiye. Sonra girdiğimde 86 aldım bu bile zor yani


- - - Eklendi - - -

Tercih yapsam mı ki? :hmmm
Teşekkürler Cabbar.

Rica ederim abi
 


Üst Alt