bilen warsa lütfen yardım etsin

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
bilen warsa lütfen yardım etsin
arkadaşlar bluetooth ile telefona(6280) mp3 atarken bağlantı koptu we alınan dosyalarımda 2.4mblik görünmez bi dosya belirdi. nokia pc suite ila pc ye bağladım fakat yine görünmüyo.
şuan telefon hafızasında 2.4 mblık görünmez bi dosya war.
nasıl silebilirim lütfen yardım edin
 

Frat99

Üye
konunun yeri bura değil
 

akula

Üye
arkadas bi tane dosya yönetici bul ve cystem mail klasörünün içne bi bak tahminimce orada olması lazım
 

1000rr

Üye
tek çaree format tlefonn
 

mcan_92

Üye
format atmalısın eger yukarıdaki dosya yönetici ile bulamazsan
 
arkadaşım bbende de aynı sorun oldu bir türlü yapamadım en sonunda telefoncuya götürdüm 5 ytl ye flaş dosyası yükledi düzeldi
 
aynı dosyayı tekrar aynı yere at deeğiştirmeq ister kabul et sonra tamamen atınca silersin ama aynı şeyi aynı yere at.olması lazım
 

mwö

Üye


--------------- Ekleme ---------------

[/IMG] [/IMG]

--------------- Ekleme ---------------



--------------- Ekleme ---------------



--------------- Ekleme ---------------

[/URL]
 
ya format atman lazım yada pc den telefona girip gizli dosyaları göster'i açarak bulursun olassa mecbur format hem 2.4 MB fazla buyuk deil kalsada öle bişey olomaz sanki :P
 

SeRHaT44

Üye
en iyisi format yada dosya yöneticisinden silme
 

olivetti

Üye
kardeş bırak yöneticiyi herşeyin yedeği pc'nde varsa elinde cep programlarının kurulum dosyalarıda varsa korkma hem telefon hızlanır hemde artıklar gider.
 

yeshill

Üye
Forumda moby explorer adlı süper bi program var bilgisayarda görüp de silemediğin herşeyi siliyor kolay gelsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...