Bildirim Rekoru ! :d

.caner.

Üye
    Konu Sahibi
3gs değil hacı, Xperia Ray. 2 olmadı daha rom bozuk, bataryadan değil.3gs'yi kırdım ben çipsetini saklıyom
Sakla sakla bende eskittigim pclerin anakart vs. Sakliyorum
Rom aşırı stabil değilse değiştir gitsin
 
Tepkiler: Invoke

Invoke

Üye
Yeni rom kuramıyorum, pcyi yeni formatladım flashtool driverları kurulmuyor, error veriyor, anlamadım :/ kaldım böyle ya win7 kuracam ya da win7si olan birini bulacam Rom iyi de batarya göstergesi bozuk bir de usb hata ayıklama ayarı yok
 
Tepkiler: .caner.

.caner.

Üye
    Konu Sahibi
yazık la sana


Nasıl oluyo o ya 2 bildirim uçmuş
 
Tepkiler: Invoke

Invoke

Üye
Hallederiz başgan Dur sana 2like atıyım 2bildirim gelsin =P al bi de tagledim.
@.caner.
 
Tepkiler: .caner.

Invoke

Üye
kalaksi pakıt alma hacı 7 yaşındaki çocuk soğumaz, onunla da eğlenmesini bilir
 
Tepkiler: .caner.

Invoke

Üye
Benim s4 ü istiyo çakal. ps4 yerine z1 mini alsamda s4 u kardesime mi versem acaba

Kardeşin 7 yaşında mı hacı? Ciddi mi diyorsun 7 yaşındaki bebeye s4 verilir mi? Maddi durumunuzu bilemiyorum tabi ;ama çok şişkin değilseniz, gerek yok s4 varken z1f ye
 
Tepkiler: .caner.

.caner.

Üye
    Konu Sahibi
Gel pnp lafı mı olur istenmi? Guru guru sohpet olmiyi
 
Tepkiler: Invoke