Sen görsellik istiyorsun da şu hani tema anna-belle filan olunca iconlar beyaz oluyor.Bunu değiiştirebilirmisin veya birde orjinal tema kullanırmısın.Ha birde inşallah menüdeki klasörleri dağıtmazsın.
Ofw'de ki sıkıntıdan biride temalar. Ne yaptıysam mevcut temayı değiştiremiyorum farklı bir tema gömüp başlangıcı değiştirsemde değiştirmesemde açılmıyor telefon. Topbar, tema pürüzlerini halletsem gerisi kolay. Klasörler özkan ç. bellebar konusundaki gibi