bildirim kaldırma ??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Joker.

Üye
Kardeş hız filanda olsunda yav görsellikte olsun wigget filan ekleyelim (tek flahs ekran da oluyodu galiba doğru mudur)
 
    Konu Sahibi
Sen görsellik istiyorsun da şu hani tema anna-belle filan olunca iconlar beyaz oluyor.Bunu değiiştirebilirmisin veya birde orjinal tema kullanırmısın.Ha birde inşallah menüdeki klasörleri dağıtmazsın.

Ofw'de ki sıkıntıdan biride temalar. Ne yaptıysam mevcut temayı değiştiremiyorum farklı bir tema gömüp başlangıcı değiştirsemde değiştirmesemde açılmıyor telefon. Topbar, tema pürüzlerini halletsem gerisi kolay. Klasörler özkan ç. bellebar konusundaki gibi


- - - Eklendi - - -

Kardeş hız filanda olsunda yav görsellikte olsun wigget filan ekleyelim (tek flahs ekran da oluyodu galiba doğru mudur)

Widgetleri nasıl yaparız sorarım birkaç kişiye ben bilmiyorum widgetler c6 port'ta çalışıyor diye biliyorumda.
 
    Konu Sahibi
yuh 500 mesaj nasıl dolmuş hakan öncesinde başkasına mesaj yazmış olmayasin 60 saniye
 
özkan sn telefonu garantiye mi verdin??
 
    Konu Sahibi
özel mesajda sorunu cevapladım
 
aceba ona şu s^3 benzetmesindeki kodları uygulasak olurmu? hani son sayfada vermiştim ya bazı kodlar
 
hex editör kullanarak aç ve 33 00 CC 08 kodunu aratıp 8e 01 CC 08 ile değiştir
 
    Konu Sahibi
ondan burda yok diyor hakann
 
tüküreyim öyle telelfona o zaman bişey deniyek mi
 
    Konu Sahibi
değiştirdim flaşlıycam çalışırsa bakalım. açılırsa neyi değişmiş olacak ??
 
yatay çevirince yandaki butonlar aşağı inecek

- - - Eklendi - - -

açılırda olmazsa sizin menü dosyaniz hangisi bilmiyom ama onda dene
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...