Bildiğimiz TTNET işte.. :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bildiğimiz TTNET işte.. :D
16 Mbit Sınırsız



(ping'e dikkat)
 

SheFy

Üye
bnm mobil vodafone hizi (paketsiz(prxy)
 
    Konu Sahibi
bnm mobil vodafone hizi (paketsiz(prxy)


yuh yaa, 8,2 Mbit'e denk geliyor. benimkinden bi 20 kat falan hızlı.
telefondan internet alıp pc'ye bağlasam daha hızlı girerim herhalde.
 

SheFy

Üye
yuh yaa, 8,2 Mbit'e denk geliyor. benimkinden bi 20 kat falan hızlı.
telefondan internet alıp pc'ye bağlasam daha hızlı girerim herhalde.

yok oyle bir dunya. cunku internet paketinde boyle bir hi vermiyorlar ama pc deki tarayicilarin vekil sunucularini ayarlayarak girebilirsin.
 

Kerim.

Üye
biz 8mbit diye aldik bi goremedik kendisini.en fazla 3mbit
 
Tepkiler: Dandanakan92
[/URL][/IMG]

- - - Eklendi - - -

Galaxy Note 10.1 ile avea sınırsız internet (yeni nesil 500 tarifesi) bazen 7500kbps'yi bile buluyo
 

SheFy

Üye
[/URL][/IMG]

- - - Eklendi - - -

Galaxy Note 10.1 ile avea sınırsız internet (yeni nesil 500 tarifesi) bazen 7500kbps'yi bile buluyo

benimkine bak 6560kbps hemde beles xD


- - - Eklendi - - -

500mb bitsun seninki 50kat hizi duser ve iskence gibi gelir
 

Türe

Üye
 


benimkine bak 6560kbps hemde beles xD


- - - Eklendi - - -

500mb bitsun seninki 50kat hizi duser ve iskence gibi gelir

2Gb az önce adil kullanım kotam bitti mesajı ve sonrasındaki hız ölçümümü atıcam bak gör yavaş mı hızlı mı
 

ia.phlvn

Üye
Indirme (Download) : 6908 kbps (863.5 KB/san.)
Yukleme (Upload) : 658 kbps (82.3 KB/san.)
Gecikme (Latency) : 44 ms
 

Türe

Üye

adamın kaldığı yer iyi abi


- - - Eklendi - - -


Yeditepe ünv. nin ping ' , 4
 

Revengeful

Emekli Yönetici
yeditepe ne alaka yahu

- - - Eklendi - - -

hea ping 4 demişsin
 
Buyrun 2 Gb bitmiş hali


[/URL][/IMG][/IMG]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...