Bi Soruu :(:(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bi Soruu :(:(
Arkadaşlar telefonun duvar şarkı ismi var tıklayınca direk mp3 çalara gidiyo çevrimiçi paylaşım felan var bunları nasıl kaldırcam arkaplan uygulamalarını (n82)
 
Temalardan ses temalarına gir oradan hallet
 
travma halledebildin mi dostum?temalara girip ayarlaman gerekiyor.
 

Salihyet

Üye
Bu nasıl bir türkçe Hiç bir şey anlamadım..
 
bir resmini cek tak görelim nasıl bir hata
 
Anladığım Kadarıyla Menünün arkasında müzik çalıyormuş
 

meRkez26

Üye
Arkadaşlar telefonun duvar şarkı ismi var tıklayınca direk mp3 çalara gidiyo çevrimiçi paylaşım felan var bunları nasıl kaldırcam arkaplan uygulamalarını (n82)

Arkadaşım tel ayarları.Temalar.ordan istersen masaüstü kısayolları var onu kaldır.Kaldırırsan çalsa bile orda görünmez.Ayrıca bi Screen shot ekle anlayalım... Çözemedim tam
 
Evet ayrıntılı anlat tatahmin yürütmeye çalışmayalım
 

Nadir

Emekli Yönetici
snkwal sen kekeme misin?
 
Evet ayrıntılı anlat tatahmin yürütmeye çalışmayalım


Anlatta yı yanlışlık la ayırmışım anlatta tahmin yürütmeye çalışmayalım diyecektim...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...