Bi Müzik Arıyorum Yardım Edin!!!!Beraber Bulalım


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
eroyeren

eroyeren

Üye
    Konu Sahibi
Orjinal Ad: Savıor (1998)
Türkçe Ad: Savaş Günahları (1998)
Film Müziği: David Robbins

Arkdaşlar ben savıor filminin müzğini arıyorum ama bulamadım



bu linkten fragmandaki müziği dinleyee bilirsinizz Lütfen bu şarkıyı bulmama yardım edınn
bu müziği kimin sölediğini bilmioyrum ama Müzikte David Robbins yazıor


Şimdiden Tşkler....
 
Pure Life

Pure Life

Üye
aradıgın muzık hınt kuması bune yaa nereye girsem karşıma truva atı cıktı biraz zor bulursun bunu
 
eroyeren

eroyeren

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Müziğin ismini, buldum ama indiremiorummmm

David Robbins - prisoner exchange
David Robbins - prisoner exchange
David Robbins - prisoner exchange Şarkının İsmi Buuu Lütfen yardım Edin Yada Bildiğiniz Mp3 programı varsa link verin




Şimdiden Tşkler....
 
horoz94

horoz94

Üye
lime wire ye baktınmı ?
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Admin
Lime wireden araştır.
+ Bulsakda Buradan verilmesi yasak.
 
eroyeren

eroyeren

Üye
    Konu Sahibi
sag olun arkadaslar ama lime wiredan cıksa buraya tasımazdım!!

David Robbins - Prisoner Exchange ve yya Savıor - Prisoner Exchange

lütfen sizde yardım edın 1 aydan fazladır bulamıomm
 
Nazy

Nazy

Üye
Şarkının Adı : Rasti Rasti Moj Zeleni Bore
Söyleyen : Vasilisa
 
eroyeren

eroyeren

Üye
    Konu Sahibi
cok tşkkür ederim dostumm,!!!
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
bişey analamadım :islik
 
eroyeren

eroyeren

Üye
    Konu Sahibi
ewet sarkının ısmını yanlıs verdım cunku SAVIOR adlı bı fılmde vardıı tam olarak soyleyen kısıyı bılmıomusum !!! cok tşkler arkadasımm

--------------- Ekleme ---------------

ve bu şarkı hint kuması değil SIRP halk sarkısıdır!
 
gattuzo

gattuzo

Üye
kardeş inan aradağın müziği tt netten indirdim tam siteye koyacaktım elekektirik kısa devre yaptı buda senin şansın ama sıkma canını ben bulurum ok.
 

mustafaismet

Üye
bende istiyorum :( bulamıorum pleas

--------------- Ekleme ---------------

"Zaspi mi zaspi detence"
"Zaspi mi èedo mamino"
"Nunaj ni na ne na
"Zaspi mi zaspi detence"
"Nek raste ru� rumena"
hehehe buldun:)

*****
 

tugrul_kacar

Üye
arkadaşlar bende bu müziği arıyorum


bi yardım etseniz. beyaz show da burn2dance grubunda çaldı. sözleri şöyle ama bulamıyorum.

I've got loads of ways to get you back, i'm trying te tell you i wont stop til i get that baby... you won't see me i can guarantee, i'm not human, so til somebody come and hurry up baby
you can count on me, i'll get you what you need , you can count on me

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt