versino2
Üye
-
Konu Sahibi
-
Git kızdan defter iste.. Verecektir. O zaman bu arada ben filan de..bitti.. %100 denenmiştir... Garantili..
Çok seviyorsan bence git konuş sonra lise bittiğinde pişman olma niye söylemedim diye. ama söylemeden önce bi araştır sevgilisi varmıymış. Eğer açılmıassan lise bittikten sonra daha fazla aşk acısı ve pişmanlık çekersin. (:lise son sınıfım ve bizim sınıfta bana göre dünya güzeli birisi varama ne yazıkki ben bu dünya güzeline tutuldum ve açılamıyorum.başka kızlarla filan sorunum yok ama onunla göz göze bile gelemiyorum.2 senedir açılamıyorum patlıcam bana bi yol yordam gösterin.ilk dönem sonuna kadar açılmam lazım arkadaşlarla iddaya girdim.gerçi girmesem bile muhakkak benim buna içimi boşaltmam lazım.bi yandan bu bi yandan okul bi yandan da üni sınavları soğuttu beni hayattan.yardım edin bana
Kelin ilacı olsa kendine sürermişSenin ilacın varmış ya Osman
Bu kıza açılmak için mi açılacaksın yoksa kız arkadaşın olması için mi? Eğer yanıtın kız arkadaşım olsun diyeyse bu işler öyle kitap istemeyle olmaz,tanış arkadaş ol,samimi ol,yüzüne bakarken tebessüm et,içinde bu çocuk acaba benden hoşlanıyor mu diye bir his olsun fakat çok fazla değil %10 falan emin olsun hoşlandığından,en önemlisi kendin ol kendin olmassan baştan kaybetmişsindir.Şair falansan şiir yazıp verebilirsin.Kızla bi şekilde arkadaş ol ama hemen çullanma şu an arkadaş olursan anca nisan ayında açılabilirsin yoksa kızla sevgili olamassın.Güvenini kazan,kendi halinde ol ona karşı dürüst ve samimi ol,komik ol fakat komik olucam derken şaklaban durumuna düşme,heyecanını yenmelisin(biliyorum çok zor ben de yapamıyorım) heyecanını yenemessen onu sevdiğini 2-3 hafta sonra anlayacaktır.Söylediklerimi harfiyen uygularsan nisan ayında büyük ihtimalle kız senindir
hatırlattığın iyi oldu ya bir de ygs için para mı yatıracaktık bankaya. unutmuşum ben vallahi.bence söyle dostm.ben sôylemedğm içn çok pişman oldum ,onu bunu düşùnürken ygs harcını yatırmayı unutma
valla bunları yapmak bana göre büyük cesaret işi bu kıza gelince yanlış konuşuyorum saçma sapan şeyler söylüyorum.valla ben çok hoşlanıyom sevdiği filan da yok biliyorum öğrendim.başka biri olmadan ben olmam lazım da korkuyorum.ama bu eve yürüyerek gidiyor tek başına.ilk dönem bitmeden yanına gidip sınavlardan muhabbet açıp evinin önüne gelince de orda teklif etmeyi düşünüyorum.nisan ı bekleyemem ben.hayır bile dese hiç değilse içimden atmış olurum .bu sıkıntıdan kurtulurum. Yoksa kafayı yicem
lafımı da hazırladım; 'sen beni sevsen de sevmesen de ben seni çok seviyorum akla kalbe sığmayacak kadar çok seviyorum '
- - - Eklendi - - -
gülmek güzeldirama o ihtimali de düşünmüyor değilim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?