Bi kız var :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

versino2

Üye
    Konu Sahibi
Bi kız var :)
lise son sınıfım ve bizim sınıfta bana göre dünya güzeli birisi var ama ne yazıkki ben bu dünya güzeline tutuldum ve açılamıyorum.başka kızlarla filan sorunum yok ama onunla göz göze bile gelemiyorum.2 senedir açılamıyorum patlıcam bana bi yol yordam gösterin.ilk dönem sonuna kadar açılmam lazım arkadaşlarla iddaya girdim.gerçi girmesem bile muhakkak benim buna içimi boşaltmam lazım.bi yandan bu bi yandan okul bi yandan da üni sınavları soğuttu beni hayattan.yardım edin bana
 
Git kızdan defter iste.. Verecektir. O zaman bu arada ben filan de.. bitti.. %100 denenmiştir... Garantili..
 

The East

Üye
 
Tepkiler: CasuS_87, myumak1980 ve dookie85
Çok seviyorsan bence git konuş sonra lise bittiğinde pişman olma niye söylemedim diye. ama söylemeden önce bi araştır sevgilisi varmıymış. Eğer açılmıassan lise bittikten sonra daha fazla aşk acısı ve pişmanlık çekersin. (:
 

CABBAR

Üye
Ben lisenin bitmesini beklemiştim. Malum sınavlar falan var. Kendini de kızı da düşün sınav var önünüzde önemli. Bu benim görüşüm gerisi sana kalmış
 
geç olmadan açıl sonuç ne olursa olsun.
 

bertinos

Üye
Bu kıza açılmak için mi açılacaksın yoksa kız arkadaşın olması için mi? Eğer yanıtın kız arkadaşım olsun diyeyse bu işler öyle kitap istemeyle olmaz,tanış arkadaş ol,samimi ol,yüzüne bakarken tebessüm et,içinde bu çocuk acaba benden hoşlanıyor mu diye bir his olsun fakat çok fazla değil %10 falan emin olsun hoşlandığından,en önemlisi kendin ol kendin olmassan baştan kaybetmişsindir.Şair falansan şiir yazıp verebilirsin.Kızla bi şekilde arkadaş ol ama hemen çullanma şu an arkadaş olursan anca nisan ayında açılabilirsin yoksa kızla sevgili olamassın.Güvenini kazan,kendi halinde ol ona karşı dürüst ve samimi ol,komik ol fakat komik olucam derken şaklaban durumuna düşme,heyecanını yenmelisin(biliyorum çok zor ben de yapamıyorım) heyecanını yenemessen onu sevdiğini 2-3 hafta sonra anlayacaktır.Söylediklerimi harfiyen uygularsan nisan ayında büyük ihtimalle kız senindir
 

CABBAR

Üye

Aha bu : haklısın dostum
 

ümran

Üye
bence söyle dostm.ben sôylemedğm içn çok pişman oldum ,onu bunu düşùnürken ygs harcını yatırmayı unutma
 
bence söyle dostm.ben sôylemedğm içn çok pişman oldum ,onu bunu düşùnürken ygs harcını yatırmayı unutma
hatırlattığın iyi oldu ya bir de ygs için para mı yatıracaktık bankaya. unutmuşum ben vallahi. kralsın
 
açılma tanışma fastını geç, onun kitaplarını sen taşı okul çıkışlarında beraber yürüyerek ona eşlik et her sabah gunaydın de
bişeyler hisettirmeye çalışır
 

versino2

Üye
    Konu Sahibi
valla bunları yapmak bana göre büyük cesaret işi bu kıza gelince yanlış konuşuyorum saçma sapan şeyler söylüyorum.valla ben çok hoşlanıyom sevdiği filan da yok biliyorum öğrendim.başka biri olmadan ben olmam lazım da korkuyorum.ama bu eve yürüyerek gidiyor tek başına.ilk dönem bitmeden yanına gidip sınavlardan muhabbet açıp evinin önüne gelince de orda teklif etmeyi düşünüyorum.nisan ı bekleyemem ben.hayır bile dese hiç değilse içimden atmış olurum .bu sıkıntıdan kurtulurum. Yoksa kafayı yicem

- - - Eklendi - - -

okul bitince de bida zor görüşürüz ve etme olasılığı hiç yok . Yani ya bu dönem yada hiç. Tepkisini çok merak ediyorum.önce kendimi merak ediyorum nasıl dicem nasıl edicem
 

acuxx

Üye

"Hayır bile dese hiç değilse içimden atmış olurum. "Gece gece güldürdün kardeşim
 

versino2

Üye
    Konu Sahibi
lafımı da hazırladım ; 'sen beni sevsen de sevmesen de ben seni çok seviyorum akla kalbe sığmayacak kadar çok seviyorum '

- - - Eklendi - - -

gülmek güzeldir ama o ihtimali de düşünmüyor değilim
 

acuxx

Üye
lafımı da hazırladım ; 'sen beni sevsen de sevmesen de ben seni çok seviyorum akla kalbe sığmayacak kadar çok seviyorum '

- - - Eklendi - - -

gülmek güzeldir ama o ihtimali de düşünmüyor değilim

Kendini ona göstermekle başla mesela
 

versino2

Üye
    Konu Sahibi
nasıl mesela kardeş örnekler versene
 

acuxx

Üye
gözgöze gel mesela
 

versino2

Üye
    Konu Sahibi
tamam fırsat buldukça her zaman gelmeye çalışıcam bakalım tatil den önce halletmem lazım başka tüyolar da lazım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...