Bi el atın hele

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bi el atın hele
Arkadaşla ben n70 telime phyton yazılımını yukleyemiyorum hata veriyo , napacm bi yardımcı olun. Sımdıden tesekkurler...
 
Onceden yukledigin python varsa onu kaldir olmasa tele format at oyle dene. Yukledigin python s60v2 lere uyumlu olsun
 
    Konu Sahibi
Onceden yukledigin python varsa onu kaldir olmasa tele format at oyle dene. Yukledigin python s60v2 lere uyumlu olsun
Denedım fakat olmuyo şoyle bı yazı cıkıyo " Süresi geçmiş sertifika yada telefon ayarları yanlış " şeklinde bişey
 

Denedım fakat olmuyo şoyle bı yazı cıkıyo " Süresi geçmiş sertifika yada telefon ayarları yanlış " şeklinde bişey

Yüklemeye çalıştığın pyhton yazılımı eski sürüm olmalı .. Forumdan en son sürüm olanını yükle ..
 

Denedım fakat olmuyo şoyle bı yazı cıkıyo " Süresi geçmiş sertifika yada telefon ayarları yanlış " şeklinde bişey

ozaman sen tel tarihini bir sene geri al ayni yazi cikyorsa iki sene geri al yene olmasa uc yada dort sene vs... Sonunda yuklenecektir..!!!
Sen kontrol et telin tarihi bugunun tarihi ile aynimi?
 
    Konu Sahibi
ozaman sen tel tarihini bir sene geri al ayni yazi cikyorsa iki sene geri al yene olmasa uc yada dort sene vs... Sonunda yuklenecektir..!!!
Sen kontrol et telin tarihi bugunun tarihi ile aynimi?
eyw kardes dedigını yaptım oldu şımdı tarıhı duzeltebılırmıyım yoksa böyle mi kalacak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...