Barış farklı isimlerle aynı amaçlı konular açmışssın. Gerek var mı sence. Sadece senin konularını inceliyorum şu an. Telefon alıcam, 400 liram var, 250 liraya trident alıcam, bi bakın falan. Arkadaşım al şu telefonu da kirlilik yapma artık. Nereye girsem senin telefon muhabbetin.
