bi bakin lütfen bu işin içindekiler

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

karabe1a

Üye
    Konu Sahibi
bi bakin lütfen bu işin içindekiler
300 350 tlye telefon alicam önerileriniz war mi?
 


alimmi

Üye
nokia 63 00 al
 
erfc20

erfc20

Üye
n73 ikinci el
 

emirm.

Üye
yiğenim 50 ytl ye 6600 al süper
 
ZaZuM

ZaZuM

Üye
n80 veya n93i al derim
 
jatvalca

jatvalca

Üye
0 telefonistiyorsan 6300 alabilirsin arkdaşım çok iyi bir cihazdır

ama oyun ve uygulama çok seviyorsan (benim gibi) sis bir cihaz al

örnek:n73 ikinci el alabilirsin
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Barış farklı isimlerle aynı amaçlı konular açmışssın. Gerek var mı sence. Sadece senin konularını inceliyorum şu an. Telefon alıcam, 400 liram var, 250 liraya trident alıcam, bi bakın falan. Arkadaşım al şu telefonu da kirlilik yapma artık. Nereye girsem senin telefon muhabbetin. :nono:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt