bi bakar misiniz spb ile ilgili

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

berkeren23

Üye
    Konu Sahibi
bi bakar misiniz spb ile ilgili
arkadaşlar spb yi telefonuma yükledim gayet rahat kullanıyorum bi sorun yok ama çok fazla şarj yiyor bunu nasıl önleyebilirim.bu sorun herkeste olsa bu kadar tutulmazdi bu yazılım diye düşünüyorum.s bi çözümü varsa lütfen söyleyin
 


Ene524

Ene524

Üye
Ekranın parlaklığını azalt
3g kullanmıyorsan onu kapat
Wlan boşuna açık kalmasın
Bunları bir dene bakalım
 

berkeren23

Üye
    Konu Sahibi
bu dediklerin var zaten.s hiç kasmada olmuyor ram blow da menüyü sonlandırdım şarjın ömründe büyük bi artış oldu ama yinede biraz fazla harcıyor gibi.s
 
Ene524

Ene524

Üye
Bi forumda araştır herkezin ki kaç gün gidiyor ? Belki senin ki normaldir
 
hotlock

hotlock

Üye
sarjn az gitmesi normaldir internetten video izliyosn sonuçta çift kat yer sarjı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt