Beyniniz için bir test daha :):)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

dr-jake

Üye
    Konu Sahibi
Beyniniz için bir test daha :):)
Bu biraz el becerisi istiyo. Fareyi kullanarak noktayı dışarı taşırmadan labirentin ucuna ulaşmaya çalışıyosun. Gelen sesler size yardımcı olucak. Ben level 3 ü geçemedim. Geçen olursa mutlaka bana haber versin.

 

Ozan

Admin
hehe güzeldi
 

SelmanTE

Üye
bu ne yauw geçemedim bende
denedim bikaç sefer ama müsait olduğumda tekrar deniycem

ama çok zor deil
 

dr-jake

Üye
    Konu Sahibi
computerrorist geçebildin mi 3. bölümü hehe
 

POWER

Üye
Cevap yazamadığına göre bilgisayar başındadırda başka alemdedir artık
 

mAd_girL

Üye
bunun sonunda cenevar çıkıyo dimiiiiiii sizi gidi siziiiiiiiiiii ahh ahhh eski tecrübelerim olmasaa yinee korkacaktım
 

POWER

Üye
Bööööööööö yaw mad sen yine korkmuş gibi yap boşa gitmesin...
 

mAd_girL

Üye
yaa zamanında az mı korkmuş (?) numarası yaptım yalnız onlar pek bi sahiciydi az baaaaaaırmadım ekran karşısında o linkleri veren degerli muhterem arkadaşlara az sevgi sözcükleri söylemedim değil yani : ))
 

ouSahin

Üye
abi valla sandalyeden düşüodum

bu ne ya bende 4 üncü bölüme geçme hevesindeydim 3 üncü bölümün ne kadar zor oldugunu sanıodum
tam geçicem Mad_girl demesi gibi Cenewar çıktı

valla sandalyeden düşüodum gecenin 3 ünde izledim bide
 

dr-jake

Üye
    Konu Sahibi
Bunun gibi bikaç oyun daha var o sitede girmek isterseniz linkini veriyim

Geceyarısı 3 gibi girmek daha güzel oluyo tabi , ama sandalye sağlam bişey olsun
 

POWER

Üye
Cenewar yesin hepinizi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...