Benimde iPhone 4G şu an 4.1'e güncellenmiş durumda ve Firmware 02.10.04, peki Bootloader'i nereden öğrenebiliyoruz? Hakkında bölümünde yer almıyor...
Bir de şu jailbreak/unlock iPhone 4G için ne zaman çıkacak? Kimse cevaplamıyor vallahi 1,5 aydır perişan oldum.