beyler 10 dk içinde yardıma ihtiyacım var

Sponsorlu Bağlantılar

doqukans2

doqukans2

Üye
    Konu Sahibi
beyler 10 dk içinde yardıma ihtiyacım var
arkadaşlar acilen bana bi yardımcı olun 4 gb ddr3 ram i5 2.6 ghz işlemci onboard intel hd yazıyor ekran kartı yerinde bu kafamı karıştırdı nasıl birşey oluyor bu bana bunu bi açıklarmısınız ben bu pc yi oyun için alıyorum yani gta 4 lol prototype 2 gibi hafif ağır oyunlar oynıyacağım bu pcnin ekran kartı kafamı karıştırdı onboard larda ram lerden çalıyormuş bana bi sıkıntı çıkarırmı ? acil beyler bilen hatta bu konuda azıcık bilgisi olanlar hemen yazabilirmi kafamı karıştıran onboard intel hd ?? pc [h=1]EXPER ULTRANOTE A5B-530 NOTEBOOK[/h]
 


turkishield

turkishield

Üye
onboardsa uzak dur o bilgisayarlarla oyun oynanmaz..oyun için mutlaka harici ekran kartı lazım iyi günler
 
  • Beğen
Tepkiler: doqukans2
Symbianize

Symbianize

Üye
Onboardda anca mayın tarlası oynarsın
 
  • Beğen
Tepkiler: doqukans2
WaLLcoT

WaLLcoT

Üye
uzak dur intel hd ile pes 13 orta kalitede kasarak oynarsın 14 ü zaten kaldırmaz
 
  • Beğen
Tepkiler: doqukans2
Uhops

Uhops

Üye
Hele bide experse yaklaşma.
 
  • Beğen
Tepkiler: doqukans2
doqukans2

doqukans2

Üye
    Konu Sahibi
Tamam saolun arkadaşlar bende öyle düşünmüştüm
 


Üst Alt