Beşiktaş - Werder Bremen Maçı Yarın. Kaçırma!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

karides

Üye
    Konu Sahibi
Beşiktaş - Werder Bremen Maçı Yarın. Kaçırma!!
W. Bremen Hazırlıkları Tamamlandı
07.01.2007 17:12

Antalya'daki kamp çalışmalarını sürdüren Futbol Takımımız yarın (8 Ocak) Efes Pilsen Cup 6 futbol turnuvasının açılışında saat 20.00'de Werder Bremen ile oynayacağı karşılaşmanın hazırlıklarını yaptığı tek idmanla tamamladı. 1,5 saat süren çalışmaya Mustafa Doğan dışındaki tüm futbolcularımız katıldı. Toplu ısınma ile başlayan antrenman 5'e 2 çalışması ile sürerken futbolcularımız daha sonra taktik varyasyonlar denedi. Son olarak şut çalışması yapan Ekibimiz idmanı yarım sahada çift kale maçla tamamladı.
Bugün yaptığı tek idmanla Efes Pilsen Cup 6'nın açılışında yarın akşam saat 20.00'de Werder Bremen ile oynayacağı karşılaşmanın hazırlıklarını tamamlayan Takımımız'da futbolcularımız çalışma boyunca oldukça hırslı gözüktü. Ekibimiz'in idmanın son bölümündeki çift kale maçına otel personeli büyük ilgi gösterdi.

Kaynak :
 


jöly

Üye
Beşiktaş'a başarılar...:spr:yuru
 

karides

Üye
    Konu Sahibi
Başlıkta kaçırma dedim ama, benim hanım bu akşamki dizilerini izlemezse beni oyardı, o nedenle dizinin reklam aralarında şu maça ne oldu diye bakayım dedim (kılıbıklıkla suçlayan arkadaşlar için not, evlenince ben sizi görürüm!! Başka da bir şey demiyorum) Maçın toplam 4 dakikasını seyretmemişimdir ama her reklam arasında gol izledim. Hiçbir golü de kaçırmadım. 4. golden sonra da "ben ne zaman bu maçı açsam gol oluyor, fark yememek için bir daha dönmeyim" diyerek bir daha maçı açmadım. Maç 4-0 bitti.

Hezimet!!

Uğursuzluğum için, tüm Beşiktaşlılardan özür diliyorum!!
 

jöly

Üye
senle ne alakası var Beşiktaş oynamamış...:(
 
Defrag

Defrag

Üye
çok iyi oynadık 4 tane yedik :))) benim takımın çok güzel gol yer :D yedikçe açılır :)))
 

karides

Üye
    Konu Sahibi
çok iyi oynadık 4 tane yedik :))) benim takımın çok güzel gol yer :D yedikçe açılır :)))

Ulan gece gece hiç güleceğim yoktu. Klavyene sağlık. Allah müstehakını versin yaaa.. Ne diyim ben. Ha ha haaa.. Hala gülüyorum ağlanacak halimizee..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt