LAZOFLU
Emekli Yönetici
fotogol gazetesi , kol gibi geçirdik manşeti atmişçok şaşirdim valla görünce ...
![]()
Tamam şimdi gördüm,

Adamların ayrı bir düşmalığı varmış, bizden pirim yaptılar

fotogol gazetesi , kol gibi geçirdik manşeti atmişçok şaşirdim valla görünce ...
![]()


Herşey güzeldi , ta ki aziz yıldırım a edilen küfürlere kadar ... Hani çarşı küfüre karşıydı ... O küfür edenleri de , çapulcu olarak nitelendiriyorum ... Maça gelince , maccabi zaten bjk nin rakibi değil , vasat bir takim ... Sonuc gayet güzel ... Tebrikler kartal ...
Bende pek farketmedim, herhalde maça fazla dalmışız etrafın farkında değiliz
ali ben macı sonuna kadar ızledım hıcte öyle bısey duymadım ben hatta herkes taraftar dedıgın böyle olur dıye carsıyı taktir ettı
emınmısın sen ?
ozaman ben baska mac ızledım

ali ben macı sonuna kadar ızledım hıcte öyle bısey duymadım ben hatta herkes taraftar dedıgın böyle olur dıye carsıyı taktir ettı
emınmısın sen ?
ozaman ben baska mac ızledım
Bende pek farketmedim, herhalde maça fazla dalmışız etrafın farkında değiliz![]()
disarda izleme sakin ozaman.seni götürseler haberin olmazBirgün beraber izleme fırsatımız olsa , daha net anlaşılabilirdi =)Dünyayla ilişkimi keserim maç izlerken ... Özellikle Fenerbahçe maçlarını söylememe gerek yok zaten ...![]()

kaydini miHaberleri bende biliyorum , ama kaçıncı dakikada oldu bu olay, maçın kaydını yapmıştım bakayım bir daha![]()
:mükemmel bir maçtı tebrikler kartalımher gol de ayağa fırladım şimdi ses tellerimden eser yok
bu arada o kadar misafirperver bir takımız ki rakibimize bile 5 i 1 yerde takarak yolluyoruz
![]()
cok iyi yaamükemmel bir maçtı tebrikler kartalımher gol de ayağa fırladım şimdi ses tellerimden eser yok
bu arada o kadar misafirperver bir takımız ki rakibimize bile 5 i 1 yerde takarak yolluyoruz
![]()
: 5i 1 yerde
:
