Benzema: “Higuain’in gitmesini istemiyorum”

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Benzema: “Higuain’in gitmesini istemiyorum”
Real Madrid’in Arjantinli golcüsü Gonzalo Higuain’in geleceği konusundaki belirsizlik sürüyor. Karim Benzema ise takım arkadaşının Madrid’den ayrılmasını istemiyor.

2011-2012 sezonunun genelinde 26 gol atma başarısı gösteren Higuain’in takımdaki istediği kadar yer bulamadığı için ayrılmayı düşündüğü iddia ediliyor.

Higuain’in ayrılmasını istemediğini belirten Fransız golcü, “Gonzalo hâlâ bizim oyuncumuz. Çok yetenekli bir isim ve umarım onun bizimle kalır” dedi.

Şampiyonluğa rağmen Barcelona’yı küçümsememek gerektiğini belirten Benzema, “Barcelona her zaman çok büyük bir kulüp. Ancak biz kendi takımımızla ilgileniyoruz. Onların devrinin bittiğini söylemek için erken. Daha iyi olmak için mücadele edeceklerdir” diye konuştu.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
404
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
367
Haydar
Kingmortall
Cevap
0
Görüntüleme
583
Kingmortall
scarface006
Cevap
0
Görüntüleme
623
scarface006
Kingmortall
Cevap
1
Görüntüleme
854
onurca06


Üst Alt