byhacker18
Üye
Benim ahmaklığım iş başında :D
Arkadaşlar lütfen yardım yine ben yine bir hata
Elimde Anonymous-OS live CD'si vardı bende bunu harddiske gömdüm. Harddiskim 2 bölüm ve birinde Windows var diğerinde ise Anonymous-OS gömülüm ama boot ekranında birinci bölümden boot etmesini söyleyince karşıma :
boot:
diye bir Dos ekranı geliyor ve Windows boot olmuyor. Anonymous live CD olduğu için açıp kapatınca ise tüm programlar gidiyor. Bunu nasıl çözebilirim ?
[Anonymous-OS Ubuntu tabanlı bir işletim sistemidir...]
Elimde Anonymous-OS live CD'si vardı bende bunu harddiske gömdüm. Harddiskim 2 bölüm ve birinde Windows var diğerinde ise Anonymous-OS gömülüm ama boot ekranında birinci bölümden boot etmesini söyleyince karşıma :boot:
diye bir Dos ekranı geliyor ve Windows boot olmuyor. Anonymous live CD olduğu için açıp kapatınca ise tüm programlar gidiyor. Bunu nasıl çözebilirim ?
[Anonymous-OS Ubuntu tabanlı bir işletim sistemidir...]


