Benim ahmaklığım iş başında :D

Sponsorlu Bağlantılar

byhacker18

byhacker18

Üye
    Konu Sahibi
Benim ahmaklığım iş başında :D
Arkadaşlar lütfen yardım yine ben yine bir hata :D Elimde Anonymous-OS live CD'si vardı bende bunu harddiske gömdüm. Harddiskim 2 bölüm ve birinde Windows var diğerinde ise Anonymous-OS gömülüm ama boot ekranında birinci bölümden boot etmesini söyleyince karşıma :

boot:

diye bir Dos ekranı geliyor ve Windows boot olmuyor. Anonymous live CD olduğu için açıp kapatınca ise tüm programlar gidiyor. Bunu nasıl çözebilirim ?


[Anonymous-OS Ubuntu tabanlı bir işletim sistemidir...]
 


Mr.Pro

Mr.Pro

Üye
sen o işletim sistemini kurduğundan eminmisin :pc:
 
  • Beğen
Tepkiler: bozkirdangelen
shadow-mavi

shadow-mavi

Üye
Arkadaşlar lütfen yardım yine ben yine bir hata :D Elimde Anonymous-OS live CD'si vardı bende bunu harddiske gömdüm. Harddiskim 2 bölüm ve birinde Windows var diğerinde ise Anonymous-OS gömülüm ama boot ekranında birinci bölümden boot etmesini söyleyince karşıma :

boot:

diye bir Dos ekranı geliyor ve Windows boot olmuyor. Anonymous live CD olduğu için açıp kapatınca ise tüm programlar gidiyor. Bunu nasıl çözebilirim ?

babacanım cd olarak boot etmeye çalıştıgın için oluyr ve normal şekilde de cd çıkarınca silinir o yüzden cd olarak degilde hardiskte 2 bölüm olarak yani windows kurdugun gibi OS da kurarsan sorun çıkmayacaktır sağlarımla iyi forumlar babacanım:)
[Anonymous-OS Ubuntu tabanlı bir işletim sistemidir...]
 


Üst Alt