Beni Tanimayanlar Hakkinda

Sorun degil arkadaslar.lutfen bir daha yapmayın
 
Tepkiler: Oğuzhan ve -Akıncı

Akıncı

Üye
fazlamı yüklendim
 
Tepkiler: Oğuzhan ve codblackops2

achambo

Üye
uyarımı dikkate aldığınız için teşekkürler
 
Tepkiler: Oğuzhan ve -Akıncı

Akıncı

Üye
siz ozi misiniz
 
Tepkiler: Oğuzhan ve codblackops2

Akıncı

Üye
üpme beni sarıl bana
 
Tepkiler: Oğuzhan

ismail

Üye
Ben yaparım
 
Tepkiler: Oğuzhan ve -Akıncı

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
Konuyu n'apmissiniz lan.

- - - Eklendi - - -

valla nick i koymadan önce düşünecektin. Acaba dalga geçerler mi diye. Şimdi adamlara kızma . Sen de böyle nick koymayacaktın arkadaşım.

He ya ok yha XD yha tmam yhaa hadi yuru qit panpa yha Xd