beni sevmeyenler

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
beni sevmeyenler
bi konu acmistim o konuyu almislar yapmislar 'bir uye sevilmedigi icin forumdan gidicekmis'vs. e yuh onu kastetmedim yav hem beni sevmeyenler kim ki onlar icin forumu terkedicem sebep baska. beni sevmeyenler yani sizin yuzunuzden degil bosuna gozunuze kina yakmayin. apacilere bakk yavv siz kimsiniz sanki gozumde
 
istediklerini yazabilirler sana soracak halleri yok
 
Haksız yere sevmeyenlerde var canım ölmesin (ben seviyorum yannış annamayın )
 

RonaS

Üye
Konu saçma konuyu açan saçma bide ben saçma cevap verip arkadaşı memnun etmeyeyim.Avatardaki kız yüzünü neden gizliyor Yoksa Yalçın Abi onudamı arıyor.
 
Tepkiler: maxirabit
Konu Saçma değil Açanda Saçma değil sadece gereksiz oda ztn tam yerinde
 

__xXx__

Üye
patronum sen kendini seviyorsan o yeter başkalarını çokta önemseme
 
Sevende olur sevmiyende olur,herkez sevicek diye bir kuralda yok ki.
Fazla seven olursa,bunalırsınız sevmiyen olsada bunalırsınız.Bunun ortası olmadığından.
Onun da bir orta çizgisi olmaz.
 

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
eeyy naptinizz dostlaarrr
 

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...