Mad EagLe
Üye
Biz seni böylede seviyoruz ama ya ikinci durum o daha üzücü
Bu durumdan bütün arkadaşlarım dertliAma ben böyleyim ne yapayım
ayrica dogum gunumu kutladi arayp
- - - Eklendi - - -
[video=youtube;0Wv3Ya9nskA]http://www.youtube.com/watch?v=0Wv3Ya9nskA&feature=list_other&playnext=1& list=AL94UKMTqg-9CZHHPEwl3zvPzs_kkTbIUd[/video]
Senin hakkında her şeyi biliyorum.
Ohh sen n'aptın be ya
Harikasın, mükemmelsin!
Yatmayı düşünüyordum ama gaza geldim, Kill Bill'i izleyeceğim.
Erol özellikle senin hakkımdaki fikirlerini çok merak ediyorum. Ama dalga geçmeden yaz hele bi
bende resmi var
skako
Birkaç dakikada kamyoncu yaptınız la ayıp değil mi
sakın duymuyim tırcı o kamyoncu değil.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?