Beni hatırladınızmı:)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Beni hatırladınızmı:)
NERDEYSE 1YIL OLDU GÖRÜŞMEYELİ
HATIRLADINIZMI BENİ
 

Ozan

Admin
Hoşgeldin seni tekrar görmek güzel
 

iremm

Üye
yha nerelerdesin aylar geçti yıllar geçti sen gelmez oldun

şaka bi yana h. geldin furkan sitemizin neşe kaynağı sende olmassan bazıları yüzünden
 
çakma mı bu konu sankiiii....
hoşgeldin furkan...
 
    Konu Sahibi
HOŞBULDUK HERKESE

HAYIRDIR İREMM ABLA KİM BU BAZILARI:S
 

ufuk023

Üye
hosgeldin nerdeydin yahu furkan özledik seni be
 

leiche

Emekli Yönetici
x-nakruf senin neyin olur bakim
 
    Konu Sahibi
BİLMİOM İSMimi AlAn BİRİ
TERSTEN ALMIŞ
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...