Beni düşün Unutma…

FatoŞ

Üye
    Konu Sahibi
Beni düşün Unutma…
Beni düşün Unutma…

Gölgemde sisli bir gürültüyle…
Beni düşün unutma..
En mutsuz gününde .
Bağrına bir yumruk çöktüğünde..
Beni düşün unutma..

En Hüzünlü anında..
Yastığına süzülürken Gözyaşın ..
Beni düşün unutma..
Kar yağarken..
Güneş Batarken ..
Beni düşün Unutma..
Kırılgan Masum bir şarkıda
Beni Hatırla..


Vazgeçmek kolaydır bu hayatta..
Lakin unutmak asla…
Beni düşün..
Beni düşün..
Unutma ..!


12 .06.2013
 
Tepkiler: Emrgncy

-efşan

Üye
Teşekkürler Cancağızım. Yüreğine sağlık.
 
Tepkiler: Emrgncy ve FatoŞ

-efşan

Üye
Eski şiirlerini okuyor musun hiç?
 
Tepkiler: FatoŞ

-efşan

Üye
Okumalısın. Senin tüm eski şiirlerini okudum yine. Şiirler geçmişine ayna tutar.
 
Tepkiler: FatoŞ

Emrgncy

Üye
Yalnızlık hissi çöküverince yüreğine...
Zifir rengi bir gece kuşatınca dörtbir yanını.
Diline en sevdiğimiz türküyü dola,
Ve Beni düşün, UNUTMA...

Yüreğine sağlık kardeşlik...
 
Tepkiler: FatoŞ

FatoŞ

Üye
    Konu Sahibi
Yalnızlık hissi çöküverince yüreğine...
Zifir rengi bir gece kuşatınca dörtbir yanını.
Diline en sevdiğimiz türküyü dola,
Ve Beni düşün, UNUTMA...

Yüreğine sağlık kardeşlik...
Bakan Ve Yorum Yapan Ellerine Sağlık Be Abim..
 
Eline yüreğine sağlık yine güzel bir şiir daha yazmışsın.

Yalnızlık hissi çöküverince yüreğine...
Zifir rengi bir gece kuşatınca dörtbir yanını.
Diline en sevdiğimiz türküyü dola,
Ve Beni düşün, UNUTMA...
Abi sen de çok güzel yazmışsın.
 
Tepkiler: FatoŞ

marist

Üye
Mardin'in bağrından kopan muhteşem yürekli insan ; o masum yüreğine sağlık.
 
Tepkiler: FatoŞ