Beni arayan soran var mı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Beni arayan soran var mı?
 

odio

Üye
çok iyiydi yaa
 
hehehe
feysbuk(facebook)un zararları...
 

kurt bey

Üye
bu feysbuuk ne ayak anlamadım gitti. hem çok tehlikeli diyolar hemde hergün bissrü kişi üye oluyo????
 

leiche

Emekli Yönetici
paylasım için saol
 

CEREN

Üye
gercekten iyiyidi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...