Benfica yıkıldı!
2 Hafta önce 90+2'te gelen golle ezeli rakibi Portoya adeta lig şampiyonluğu hediye eden Benfica ,Uefa Avrupa Ligi finalinde ise 90+3te gelen golle Chelsea'ya 2-1 mağlup olmuştu.Son ümidi olan Portekiz kupası final maçında ise bugün saat 18.15te başlayan ve 31.dakikada Gaitan'ın golüyle 1-0 öne geçen Benfica ,rakip takım Guimaraes'e 79.dakikada Soudani'nin ve 81.dakikada
Ricardo'nın golüyle 2-1 mağlup oldu..Böylece 3 kupayıda almak isteyen Benfica sezonu kupasız kapattı.
- - - Eklendi - - -
adamlar feneri eledikten sonra çarpıldılar resmen ,nasıl bir beddua ettiysek artık
adamlar son dakikada hep düşmüşler
adamlar son dakikada hep düşmüşler
ne ağız varmış sende oğuzhan
ne ağız varmış sende oğuzhan
Valla etmedigim kufur etmedigim beddua kalmadi ohhh adami boyle carpariz iste biz
Valla etmedigim kufur etmedigim beddua kalmadi ohhh adami boyle carpariz iste biz
aman oğuzhan sakın galatasaraya beddua edeyim deme
Yok daha galatasaraya etmedim baskaniniza soyleyin asabimi bozmasin yoksa...
Yok daha galatasaraya etmedim baskaniniza soyleyin asabimi bozmasin yoksa...
sakın öyle birşey yapma
Sopa ha kasiniyorsun ustaaa. birkac kelimeye bakar
Sopa ha kasiniyorsun ustaaa. birkac kelimeye bakar
tamam sakin relax
İki dudagimin arasindda haci
İki dudagimin arasindda haci
et beddua bakalım ne olacak birşey olmazsa
Bizi şansa bala elemişlerdi .
3 kupa da son anlar da gitmiş . Bedduamız kabul oldu şükürler olsun .
konumu dağıtmayın uleeen
- - - Eklendi - - -
Bizi şansa bala elemişlerdi .
3 kupa da son anlar da gitmiş . Bedduamız kabul oldu şükürler olsun .
- - - Eklendi - - -
Bizi şansa bala elemişlerdi .
3 kupa da son anlar da gitmiş . Bedduamız kabul oldu şükürler olsun .
Yalnız abi fbli olarak öyle düşünmüyorum 1.maçta ezdik resmen ona lafım yok keşke direkler gole dönüşseydi ama adamlar rövanşta resmen parmağında oynattı bizi
Meireless - Topal - Webo olsaydı rövanşta asla o sonuç olmazdı .
Çok şanssızdık .
Ama sonunda Benfica beter olmuş . Tesellimiz o .
neyse geçen geçti. Bu arada maçtan sonra cardozo jesusun yanına gelip jesusu itmiş.inşallah takımdan kovarlarda fenere gelir
Bıraksınlar onu bunu ...
Emenike gelsin yeter . Bunu çok istiyorum ...