Benfica yıkıldı!

    Konu Sahibi
Benfica yıkıldı!
2 Hafta önce 90+2'te gelen golle ezeli rakibi Portoya adeta lig şampiyonluğu hediye eden Benfica ,Uefa Avrupa Ligi finalinde ise 90+3te gelen golle Chelsea'ya 2-1 mağlup olmuştu.Son ümidi olan Portekiz kupası final maçında ise bugün saat 18.15te başlayan ve 31.dakikada Gaitan'ın golüyle 1-0 öne geçen Benfica ,rakip takım Guimaraes'e 79.dakikada Soudani'nin ve 81.dakikada
Ricardo'nın golüyle 2-1 mağlup oldu..Böylece 3 kupayıda almak isteyen Benfica sezonu kupasız kapattı.


- - - Eklendi - - -

adamlar feneri eledikten sonra çarpıldılar resmen ,nasıl bir beddua ettiysek artık
 

Oğuzhan

Üye
Yok daha galatasaraya etmedim baskaniniza soyleyin asabimi bozmasin yoksa...




 

Oğuzhan

Üye
İki dudagimin arasindda haci
 

DiaBLoS

Admin
Bizi şansa bala elemişlerdi .
3 kupa da son anlar da gitmiş . Bedduamız kabul oldu şükürler olsun .
 
    Konu Sahibi
konumu dağıtmayın uleeen

- - - Eklendi - - -

Bizi şansa bala elemişlerdi .
3 kupa da son anlar da gitmiş . Bedduamız kabul oldu şükürler olsun .



- - - Eklendi - - -

Bizi şansa bala elemişlerdi .
3 kupa da son anlar da gitmiş . Bedduamız kabul oldu şükürler olsun .

Yalnız abi fbli olarak öyle düşünmüyorum 1.maçta ezdik resmen ona lafım yok keşke direkler gole dönüşseydi ama adamlar rövanşta resmen parmağında oynattı bizi
 

DiaBLoS

Admin
Meireless - Topal - Webo olsaydı rövanşta asla o sonuç olmazdı .
Çok şanssızdık .
Ama sonunda Benfica beter olmuş . Tesellimiz o .
 
    Konu Sahibi
neyse geçen geçti. Bu arada maçtan sonra cardozo jesusun yanına gelip jesusu itmiş.inşallah takımdan kovarlarda fenere gelir
 

DiaBLoS

Admin
Bıraksınlar onu bunu ...
Emenike gelsin yeter . Bunu çok istiyorum ...